Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت ۱۸ امروز (دوشنبه) ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۸ تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین بازی خود از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۹ در بخرین، با نتیجه سه بر یک تیم آرژانتین مدعی عنوان قهرمانی را شکست داد.

شاگردان بهروز عطایی در ست نخست بازی نمایش فوق‌العاده‌ای داشتند و با نتیجه ۲۵-۱۹ به برتری رسیدند، اما در ست دوم این آرژانتینی‌ها بودند که عملکرد خوبی داشته و ۲۵-۲۳ به برتری رسیدند تا بازی یک بر یک مساوی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دو ست بعد، اما این جوانان ایران بودند که عملکرد خوب خود در ست اول را از اواسط ست سوم آغاز کردند و در با نتایج ۲۵-۲۲ و ۳۲-۳۰ پیروز ست‌های سوم و چهارم شدند تا در مجموع سه بر یک برنده این دیدار حساس شوند.

در پایان این بازی لوسیانو پالونسکی با کسب ۲۷ امتیاز برای آرژانتین، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد. برای ایران نیز مرتضی شریفی و امیرحسین اسفندیار به ترتیب ۲۴ و ۲۳ امتیاز کسب کردند.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در دور دوم رقابت‌های قهرمانی جهان با تیم‌های آرژانتین، ایتالیا و بحرین (میزبان مسابقات) هم گروه هستند.

شاگردان عطایی در بازی دوم خود از مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها، فردا ساعت ۱۸ مقابل تیم پر قدرت ایتالیا به میدان میروند که در صورت کسب پیروزی در این بازی، صعودشان به مرحله نیمه‌نهایی قهرمانی جهان را قطعی می‌کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال جوانان ایران رقابت های قهرمانی جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۱۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان

الهلال در هفته بیست و نهم لیگ عربستان برابر حریف خود با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست و نهم لیگ عربستان دو بازی برگزار شد.

الهلال صدرنشین که از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد یک پیروزی دیگر را در لیگ به دست آورد تا یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک تر شود.

الهلال در این بازی خانگی با نتیجه سه بر یک برابر الفتح به پیروزی رسید.

برای تیم آبی پوش، میشل، نوس و علی البلیهی گلزنی کردند.

الهلال با پیروزی در این بازی ۸۸ امتیازی شد و اختلافش را با النصر رده دومی به ۱۲ امتیاز افزایش داد.

در دیگر بازی برگزار شده التعاون با یک گل ضمک را شکست داد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • ساعت دقیق بازی ایران و قرقیزستان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب سرنوشت‌ساز والیبال ایران