Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن شعبانی عصر دوشنبه در تجمع فعالان فرهنگی و تبلیغی آذربایجان شرقی و آئین تکریم و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت: راه ما همان راه گام دوم انقلاب خواهد بود که البته محوریت اصلی برنامه‌ها با مخاطب قرار دادن جوانان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در برگزاری تمامی برنامه‌ها مساله نشاط دهی به جامعه و افراد از اولویت‌ها است که این امر نیز در گرو وجود یک مبلغ دینی بانشاط خواهد بود چرا که اگر مبلغان نشاط لازم را نداشته باشد، نمی‌توانند آن را به جامعه منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام شعبانی انجام امور فرهنگی با مخاطب جوان را از اولویت‌های مهم اداره کل دانسته و گفت: باید باور داشته باشیم که تبلیغ یک امر عمومی است و برای تبلیغات دینی نیازی به معمم بودن و حوزه رفتن نیست بلکه هر فردی در هر جایگاهی می‌تواند در این حوزه ورود یابد که خوشبختانه این امر در استان و شهر تبریز محقق شده است که امیدواریم در آینده گام‌های بهتری در این حوزه برداشته شود.

مدیر کل جدید تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: باید برای گره زدن کارهای فرهنگی به خدمات اجتماعی که نیاز جامعه امروزی است، توجه بیشتری داشته باشیم.

وی با اشاره‌ای به لزوم تلاش شبانه روزی در امور فرهنگی گفت: با روحیه کارمندی، کار فرهنگی عملی نمی‌شود پس تمامی فعالان فرهنگی و کارکنان تبلیغات اسلامی باید کمر همت بسته و به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات فرهنگی باشند.

حجت الاسلام شعبانی امور فرهنگی را نیازمند خلاقیت دانسته و گفت: هم اکنون در سازمانی حضور یافته ایم که پر از ظرفیت است و امیدواریم با دعای علما و مردم بتوانیم قدم‌های موثرتری در این راستا برداریم.

گفتنی است در این آئین، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی طی حکمی مدیریت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی را به حجت‌الاسلام حسن شعبانی گلوانی واگذار کرد و از زحمات چندین ساله حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی در این جایگاه قدردانی شد.

کد خبر 4673763

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۱۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم

وزیر امور خارجه مالی در دیدار با امیرعبداللهیان با اشاره به موضع کشورش در ابراز همبستگی با کشورمان در پی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق تاکید کرد: مالی این اقدام تروریستی علیه کشور برادر و دوست ایران را محکوم می‌کند و واکنش خوب و به جا و روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، حسین امیرعبداللهیان در ادامه ملاقات‌های خود در حاشیه اجلاس سران همکاری اسلامی، در دیدار با «عبدالله جوپ» وزیر امور خارجه کشور ‎مالی در خصوص آخرین وضعیت روند توسعه و گسترش روابط بین تهران و باماکو گفتگو و تبادل نظر کرد.

وی با ابراز خرسندی از سفرش به مالی و مذاکرات و توافق‌های صورت گرفته تأکید کرد ما از پیشرفت روابط مثبت بین دو کشور خرسندیم.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به نگاه ویژه مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران به توسعه همکاری با آفریقا و کمک به خودکفایی کشورهای آفریقایی در برخی عرصه‌ها، بر آمادگی کشورمان برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک همکاری‌ها و توسعه روابط دو کشور تاکید کرد.

وزیر امور خارجه مالی نیز با اشاره به موضع کشورش در ابراز همبستگی با کشورمان در پی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق تاکید کرد: مالی این اقدام تروریستی علیه کشور برادر و دوست ایران را محکوم می‌کند و واکنش خوب و به جا و روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم.

وی بر تعهد، جدیت و اقدامات عملی مالی برای توسعه و تقویت روابط دو کشور تاکید کرد.

عبدالله جوپ برگزاری موفقیت آمیز نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران و دومین نشست ایران و آفریقا را تبریک گفت.

کد خبر 750585

دیگر خبرها

  • سالن جشن آموزش و پرورش در شأن معلم نیست/ لزوم تکریم توسط جامعه
  • کتاب پژوهشی «تبلیغ دینی در مسجد؛ رویکردی آسیب‌شناسانه»
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • قدردانی از بزرگان، جامعه را فاخر می‌کند
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری مهمانی غدیر
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری میهمانی غدیر
  • نباید از خودنمایی مجازی یا خیابانی یکسری هنجارشکن محدود بترسیم
  • روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم