Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رسانه های فلسطینی، "صائب عریقات" دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیخبش فلسطین در این باره همچنین اعلام کرد که این کمیته یک جلسه فوق العاده برای پیگیری جنایت های جنگی رژیم صهیونیستی درحق مردم فلسطین در قدس و بویژه در منطقه "وادی الحمص" برگزار می کند.

تشکیلات خودگردان فلسطین نیز عملیات تخریب در منطقه وادی الحمص در جنوب شرق قدس را محکوم و مسئول این جنایت را دولت نامشروع رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدام تازه صهیونیست ها علیه مردم فلسطین در قدس، با واکنش های شدید منطقه ای و بین المللی روبه رو شده است.

پبش از این، اتحادیه اروپا و فرانسه بصورت جداگانه روز دوشنبه با غیرقانونی خواندن سیاست شهرک سازی صهیونیست ها، از تل اویو خواستند، تخریب منازل فلسطینیان را هرچه زودتر متوقف کند.

سازمان همکاری اسلامی، قطر، اردن و گروه های فلسطینی نیز این اقدام ضد فلسطینی را محکوم کردند.

از صبح روز دوشنبه بلدوزرهای اسرائیلی چندین خانه فلسطینی را در مناطق وادی الحمص و صور باهر در جنوب شرق قدس را تخریب کردند.

این در حالی است که دیوان عالی رژیم صهیونیستی روز یکشنبه دادخواست مردم منطقه وادی الحمص برای توقف تخریب منازلشان را رد کردو اشکارا با تخریب منازل مردم موافقت کرد.اقدامی که از منظر حقوقی خلاف قوانین و موازین بین المللی است.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح حماس برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ

یکی از رهبران جنبش حماس تاکید کرد: گروه‌های فلسطینی طرحی را برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ در غزه ارائه دادیم. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسامه حمدان یکی از رهبران جنبش حماس تاکید کرد: کشورهایی که اقدام به صدور بیانیه‌های مشترک می‌کنند، بهتر است تحرکی عملی برای توقف جنگ در غزه داشته باشند.

 وی تاکید کرد که با گروه‌های فلسطینی طرحی را برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ در غزه ارائه دادیم.

 حمدان گفت ما در برابر فرصتی حقیقی برای وحدت فلسطینیان بر سر پروژه آزادسازی و تشکیل کشور مستقل فلسطین هستیم.

 وی افزود: عملیات رفح بیشتر از اینکه یک تحرک نظامی باشد، به یک نزاع سیاسی داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است.

 اسامه حمدان تاکید کرد شاخه نظامی حماس مادامی که اشغالگری وجود داشته باشد، پابرجا خواهد بود و پس از تشکیل کشور فلسطین هم در مورد آن تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

حماس: تیم‌های تخصصی برای شناسایی اجساد مفقودین اعزام شودواکنش حماس به سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطینحماس: عملیات «وعده صادق» یک پاسخ راهبردی به اشغالگران بودحماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد

انتهای پیام/
 

 

دیگر خبرها

  • تنها راه امنیت در منطقه از زبان نماینده ایران در سازمان ملل
  • ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • طرح حماس برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ
  • تنها راه امنیت در منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های صهیونیست هاست
  • تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده اسرائیل است
  • تنها راه امنیت در منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های اسراییل است
  • اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست‌های آنروا
  • رویکرد اردن نسبت به مساله فلسطین
  • رویکرد اردن به مساله فلسطین/ از همدلی مردم تا هم‌سویی دولت با غرب
  •  تأسف فرانسه از افزایش استفاده از حق وتو در شورای امنیت