Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@21:52:35 GMT

بازگشت نژادپرستی جاهلیت به مجلس انقلاب

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۱۴۸۴

بازگشت نژادپرستی جاهلیت به مجلس انقلاب

‍‍‍‍‍‍

هویت ملی ایرانی هویتی نیست که به اصل و نسب بنازد. هویتی بناشده بر پایه مناسبات جاهلیت و خون و نژاد و جعلیات آریایی نیست.

به گزارش مشرق، علی علیزاده تحلیلگر مسائل سیاسی در صفحه شخصی خود در اینستاگرامش نوشت:

ویدیوی اول: این رحیمی‌ جهان‌آبادی نماینده تربت جام است که بر سر نماینده دیگر مجلس فریاد میزند و تحقیرش میکند به این جرم که اجدادش از افغانستان مهاجرت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رحیمی جهان‌آبادی است که میگوید نماینده دیگر چون جد و آبادش ایرانی نیستند و اصل و نسب ایرانی ندارد خودش هم چندان ایرانی نیست و حق نقد دولت و ارکان نظام را ندارد.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

دانلود

سخن رحیمی جهان‌آبادی رسما سخنی نژادپرستانه است. هفته پیش دونالد ترامپ هم به ایلهان عمر زن جوان مسلمان و محجبه که در سومالی به دنیا آمده اما تابعیت آمریکایی دارد و عضو کنگره شده گفت برگردد به همان جایی که در آن به دنیا آمده. و تمام دنیا این سخن را نشانه واضح نژادپرستی متعفن دونالد ترامپ دانست و از آن ابراز انزجار کرد.
و تازه ترامپ رییس جمهوری امپراطوری سلطه‌گر آمریکا بود و نه نماینده مجلس برآمده از انقلاب مردم ایران.

چه شد که از خمینی و طالقانی و انقلاب اسلامی که همه انسانها را به یک چشم نگاه میکرد رسیدیم به امثال رحیمی جهان‌آبادی و گفتار ملی گرایی نژادپرستانه شان؟

باید به رحیمی جهان‌آبادی گفت: وقتی امثال تو روی صندلی راحت مجلس لمیده بودید، جوانانی با اصل و نسب افغانستانی داشتند برای امنیت تو و خانواده ات و حفظ مرزهای ایران در سوریه شهید میشدند. و این جوانان اگر زمانی تصمیم بگیرند تابعیت ایرانی بگیرند از صدها ایرانی مثل تو ایرانی‌ترند و حق بیشتری بر این وطن دارند.

اینجاست که میگویم باید مقابل ملی‌گرایی برآمده از باستانگرایی و ایرانگرایی ایستاد. هویت ملی ما فراتر از آن است که خود را براساس برتری نژادی و قومی و افتخار به جهانگشایی‌ها و قتل‌عام‌ها و آدمکشی‌های شاهان و امپراطوران خونخوار گذشته تعریف کند. برعکس. هویتی ایرانی است که‌ با ارزشها و فضیلتهای جهانشمول انسانی و ظلم‌ستیزی مستتر در شیعه گره خورده باشد. همان هویتی که آخرین ظهورش انقلاب اسلامی بود. انقلابی که این چهل سال قلب مظلومان جهان را تسخیر کرده‌.

هویت ملی ایرانی هویتی نیست که به اصل و نسب بنازد. هویتی بناشده بر پایه مناسبات جاهلیت و خون و نژاد و جعلیات آریایی نیست. هویت ایرانی، هویت ملتی است که افتخارش مقاومت چهل ساله علیه ظلم امپراطوری آمریکا و کمک کردن به همه مظلومان جهان برای براندازی نظم مبتنی بر سلطه و چپاول است. همان مقاومتی که الهام بخش بقیه رنج دیدگان عالم از لبنان و یمن تا نیجریه و ونزوئلا شده. از این منظر اتفاقا ما وفاداران به آرمانهای انقلاب، مدافعان واقعی هویت ملی ایرانی هستیم.

عکس دوم (روی عکس ورق بزنید): وداع همسر و فرزند شهید سیدرضا حسینی از مدافعان افغانستانی حرم

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی علی علیزاده نماینده مجلس اینستاگرام نژادپرستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۱۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان ایرانی حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا چه کسانی بودند؟ + عکس و سند

همشهری آنلاین: در این روزهای حساس و به یادماندنی که تظاهرات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های مختلف به ویژه دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از مردم غزه، توجه رسانه‌ها و مردم جهان را به خود جلب کرده، بازخوانی برخی وقایع مشابه در تاریخ خالی از لطف نیست. بی‌گمان این صحنه‌ها در طول سال‌ها فعالیت ضدصهیونیستی آزادیخواهان جهان کم‌نظیر است، اما نگاهی به گذشته نشان می‌دهد که در طول هشتاد سال جنایات اسرائیل علیه ملت فلسطین، با اوج‌گیری این جنایت‌ها اعتراضات جهانی به ویژه دانشجویی هم در اقصی نقاط جهان گسترش یافته است. در یکی از این اسناد که در گنجینه اسناد مرکز اسناد انقلاب اسلامی نگهداری می‌شود گزارشی از ساواک در مهر ماه سال ۱۳۴۹ به چشم می‌خورد. در این سند به اجتماع دانشجویان ایرانی، امریکایی و عربی در حمایت از فلسطین در دانشگاه کلمبیا پرداخته شده است.

متن این سند بدین شرح است:

« روز جمعه ۴۹/۷/۲۲ ساعت ۷ بعدازظهر دانشجویان ایرانی، دانشجویان آمریکایی، دانشجویان عرب که در حدود پانصد نفر می‌شدند در سالن نمایش دانشگاه کلمبیا اجتماع کردند. این اجتماع فقط بخاطر پشتیبانی از فلسطین تشکیل شده بود و دانشجویان ایرانی شرکت‌کننده عبارت بودند از ۱-حسن حلبیان ۲-علی‌اکبر زارعیان ۳-علی‌اصغر زارعیان ۴-دکتر محمدعلی خوانساری ۵-مجید سیادت ۶-دخی شعشعانی ۷-کیومرث ثابتیان ۸-فریدون دانش ۹-احمد شایگان ۱۱-هادی کیلک ۱۲-حسین زادنیا. ابتدا چند دانشجوی امریکایی سخنرانی کردند و بعدا احمد شایگان بزبان انگلیسی سخنرانی نمود. ضمنا در موقع سخنرانی یکی از دانشجویان آمریکایی گاز اشک‌آور پخش شد که تعداد زیادی از شرکت‌کنندگان مجبور بترک سالن شدند. نظریه نمایندگی. صحت خبر تائید میشود.»

کد خبر 849193 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو دفاع - بسیج دانشجویی خبر ویژه ایران و فلسطین فلسطین

دیگر خبرها

  • شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند
  • رزمی ایرانی جایگاه قهرمان پرآوازه جهان را تصاحب کرد
  • ایرانی‌هایی که در کشور خود هم برگ هویت ندارند
  • دانشجویان ایرانی حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا چه کسانی بودند؟ + عکس و سند
  • تعرفه عضویت در باشگاه انقلاب خبرساز شد
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • جعفرزاده ایمن‌آبادی: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • نابغه والیبال جهان دیگر به ستاره ایرانی پاس نمی‌دهد!
  • پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است