Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن گفت: تهران به بهشت زمین خواران مشهور است که با اجرای احکام قضایی و قلع و قمعی که انجام می‌شود این شهر را به جهنم زمین خواران تبدیل می‌کنیم. به گزارش بلاغ، جواد خرمند در جلسه حفاظت از اراضی تحت پوشش اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: با تلاشی که مدیر تعامل گرا و انقلابی راه و شهرسازی استان اردبیل با همراهی مسئولان قضایی، انتظامی و یگان حفاظت دارند سعی در پیشگیری و همچنین برخورد قاطع با زمین خوارانی است که پیش از این سعی در سوءاستفاده از اراضی ملی را داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وی افزود: زمین خواری جرم پیچیده‌ای است که ما در سطح ملی و استانها بدون اغماض و گذشت با مسببان آن برخورد می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم عده‌ای سود جو و فرصت‌طلب اراضی ملی را به تاراج ببرند.فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن ادامه داد: در سطح کشور با دستور قاطع دادستان کشور برخورد قاطع با زمین خواران شروع شده و ما حتی برخی از استان‌ها نظیر ایلام و کردستان سعی کردیم تا شعبات ویژه مبارزه با زمین خواری را راه‌اندازی کنیم.

خرمند منویات مقام معظم راهبری را در کنار تاکید دولت در برخورد جدی با زمین خواران و متعرضین به اراضی ملی یادآور شد و گفت: خط قرمز ما در همه استانها مبارزه قاطع با زمین خواران است و سود جویان به یاد داشته باشند که با قلع و قمع ساخت و سازهای غیر قانونی مواجه خواهند شد.

وی به دو حرکت خوب استان اردبیل در مبارزه با زمین خواری‌اشاره کرد و گفت: آزاد سازی۱۰۰ هکتار از اراضی محدوده راه آهن اردبیل و رفع تصرف ۳۸ هکتار در پارس آباد از جمله اقدامات شاخص یگان حفاظت استان اردبیل است که در سطح ملی نیز مشهور و مطرح است.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه ۱۰ هزار مورد گزارش مردمی در مورد زمین خواری دریافت کردیم و به سرعت این گزارش‌ها مورد رصد و کنترل قرار گرفته است، گفت: تهران به بهشت زمین خواران مشهور است که با اجرای احکام قضایی و قلع و قمعی که انجام می‌شود این شهر را به جهنم زمین خواران تبدیل می‌کنیم. خردمند به رفع تصرف ده هکتار اراضی ملی در دماوند و تخریب ویلا سازیها در این منطقه‌اشاره و بیان کرد: عده‌ای سودجو با بریدن درختان سیب و تخریب باغات در این منطقه اقدام به ویلاسازی کردند که ارزش آن بیش از ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان بوده که یک شبه همه آنها را تخریب کردیم.

وی افزود: در منطقه سولقان نیز چندین تصرف اراضی ملی رخ داده بود به طوری که با قطعی شدن احکام، تخریب ۶۰ باب ویلا در این منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۲۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این استان خطرناک‌ترین استان در بحران فرونشست شناخته شده است

به گزارش خبرآنلاین، استان اصفهان از دو منظر به خطرناک‌ترین استان کشور در «فرونشست» تبدیل شده است.

دنیای اقتصاد در گزارشی با عنوان «زمان طلایی زمین سست» نوشت: استان اصفهان از دو منظر به خطرناک‌ترین استان کشور در «فرونشست» تبدیل شده است. مطالعات زمین‌شناسی نشان می‌دهد، اگرچه استان خراسان‌رضوی به لحاظ بیشترین پهنه درگیر فرونشست، اول است، اما بیشترین شهرهای در معرض فرونشست، در استان اصفهان است.

ضمن آنکه باتوجه به تراکم جمعیت در شهرهای اصفهان، این استان در این زمینه حادترین استان کشور در مساله فرونشست به حساب می‌آید.

اصفهان در دوراهی مهار فرونشست یا بروز تبعات ۴گانه این پدیده قرار دارد.

مهار فرونشست از طریق کنترل کشاورزی‌های آب‌بر و پایان دعوای استانی برسر زاینده‌رود امکان‌پذیر است.

درغیر اینصورت افت ارزش ملک یکی از ۴ پیامد منفی فرونشست خواهد بود.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902134

دیگر خبرها

  • قطعه ای از بهشت در زمین + فیلم
  • آغاز کشت گسترده سیب‌زمینی در اراضی کشاورزی
  • این استان خطرناک‌ترین استان در بحران فرونشست شناخته شده است
  • تخریب ساختمان‌ در منطقه جنگلی توسکستان گرگان
  • خلع ید ۳۳ هزار متر مربع اراضی سوادکوه شمالی
  • خلع ید بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه خلع ید شد
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه شمالی خلع ید شد
  • بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی خلع ید شد
  • بی‌هویتی اراضی به یک ابرچالش تبدیل شده است