Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرت بیل آماده است به پیشنهادات از سوپرلیگ چین گوش بدهد و چنین انتقالی می تواند او را به پردرآمدترین بازیکن فوتبال تبدیل کند.

طرفداری - گرت بیل جایی در برنامه ای زین الدین زیدان ندارد و آینده او باید به زودی مشخص شود. چین می تواند مقصد احتمالی او باشد.

به گزارش تلگراف، در حال حاضر جیانگسو سونینگ و بیجینگ گوان برای جذب گرت بیل رقابت می کنند اما احتمالا تیم های چینی بیشتری نیز علاقه خود را به زودی ابراز خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر باشگاه چینی که بخواهد گرت بیل را به خدمت بگیرد، باید بیش از 1 میلیون پوند در هفته به او دستمزد بپردازد. در واقع چنین دستمزدی تازه می تواند آغاز مذاکرات باشد. نقل و انتقالات لیگ چین چهارشنبه هفته دیگر بسته می شود. 

تلگراف ادامه می دهد گفته می شود لیونل مسی هفته ای 1.7 میلیون پوند در بارسلونا دریافت می کند و هر باشگاهی از لیگ چین که بخواهد بیل را به خدمت بگیرد، باید در همین حد یا حتی بیشتر دستمزد بدهد. جیانگسو سونینگ اخیرا اکانت اینستاگرام بیل را دنبال کرده و رسانه های چینی می گویند دو طرف به توافق رسیده اند اما نماینده های بیل روز دوشنبه در لندن اصرار داشتند که تاکنون هیچ توافقی با هیچ باشگاهی نداشته اند. با این حال آنها در مورد مذاکرات احتمالی یا گزینه های بیل حاضر به صحبت نشدند.

بیل در رئال مادرید هفته ای 600 هزار پوند دستمزد می گیرد و همین دستمزد بالا مانع انتقال آسان او شده و همچنین باعث ایجاد تنش هایی بین او و زیدان بوده است. بعید است بایرن مونیخ و باشگاه های لیگ برتر انگلیس با این دستمزد به سراغ وینگر ولزی بروند و در اروپا تنها پاری سن ژرمن است که شاید برای او اقدام کند. 

برخی رسانه های چینی می گویند گروه سونینگ می خواهد به دلیل فیرپلی مالی اروپا، گرت بیل را به جیانگسو سونینگ ببرد و به اینتر قرض دهد اما منابع نزدیک به باشگاه اینتر همگی چنین ادعایی را رد کرده اند و می گویند کونته فقط روملو لوکاکو را برای خط حمله می خواهد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۲۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداخافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست

به گزارش "ورزش سه"، طبق ادعای منابع انگلیسی، باشگاه لیورپول آماده است تا قرارداد همکاری جدیدی با آدیداس از فصل 26-2025 آغاز کند.

پس از یک فرآیند مناقصه، آدیداس به عنوان برنده مناقصه برای عقد قراردادی به مدت پنج فصل، از 2025 تا 2030 شناخته شد. به این ترتیب آدیداس پس از 13 سال یک بار دیگر اسپانسر و تامین کننده البسه باشگاه لیورپول خواهد شد. آدیداس در این راه رقبایی چون نایکی و پوما را شکست داد. نایکی در حال حاضر اسپانسر اصلی قرمزهاست.

نایکی از فصل 21-2020 تامین‌کننده کیت لیورپول است و قبل از آن نیوبالانس اسپانسر باشگاه بود.

نایکی تنها 30 میلیون پوند (37 میلیون دلار / 34.8 میلیون یورو) در هر فصل به لیورپول پرداخت می کند، مبلغی نسبتاً کم برای یک باشگاه در سطح لیورپول. انتظار می رود آدیداس بیش از 50 میلیون پوند به لیورپول بپردازد.

نیو بالانس بین سال‌های 2015 تا 2020 سالانه 25 میلیون پوند به لیورپول پرداخت می‌کرد، دوره‌ای که باعث شد این باشگاه اولین قهرمانی خود در لیگ پس از 30 سال و ششمین قهرمانی اروپا را کسب کند.

دیگر خبرها

  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • برای افزایش تعطیلات هفتگی کار کارشناسی نشده است
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • افزایش نظامی گری دولت انگلیس
  • خداحافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • خداخافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • اظهارات عجیب معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته/ تعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • شوک بزرگ درباره حقوق ۱۴۰۳/ دریافتی کارمندان و کارگران کاهش می‌ یابد؟
  • با تعطیلی پنجشنبه دستمزد کارگران کم می‌شود؟