Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی والیبال برای حضور در مرحله نخست انتخابی المپیک از سوی ایگور کولاکوویچ اعلام شد.

فرهاد نفرزاده، مربی والیبال، درباره دعوت از شهرام محمودی به خبرنگار برنا گفت: لیستی که اعلام شده همان لیستی است که در لیگ جهانی شاهد آن بودیم و تغییر زیادی در آن دیده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط شهرام محمودی فعلا به اردو دعوت شده است.

او ادامه داد: دعوت شدن به اردو به معنای حضور در ترکیب اعزامی نیست و باید دید پس از پایان اردوها محمودی در ترکیب اصلی خواهد بود یا خیر. در مجموع با توجه به سوابق و تجربه‌ای که شهرام دارد کاملا مشخص است در جریان بازی در صورت حضورش در تیم بیشتر از پوریا یلی می‌ تواند به تیم کمک کند.

نفر زاده درخصوص بازی‌های تدارکاتی پیش‌بینی شده برای تیم‌ ملی اظهار کرد: طبق گفته خوش‌خبر تیم قرار است دو بازی دوستانه با بلغارستان داشته باشد. به نظرم حضور در لیگ جهانی تا حد زیادی به آمادگی و هماهنگی تیم کمک کرده و در واقع این بازی‌ها به منزله همان بازی تدارکاتی برای تیم بود ولی قطعا دیدار با بلغارستان برای قرار گرفتن در شرایط مسابقات انتخابی بازی‌های مناسبی است.

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا با نتیجه‌ای که تیم در لیگ‌جهانی کسب کرد می‌توان امیدوار بود که در مرحله نخست انتخابی  بتوانیم کسب سهمیه کنیم یا خیر؟ گفت: با توجه به این که روسیه میزبان این رقابت‌هاست و در یک گروه با ما قرار دارد بعید می‌دانم این اتفاق الان رخ بدهد، در واقع تیم روسیه شانس اول کسب سهمیه را دارد.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردوی تیم ملی بازی بلغارستان روسیه برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۳۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرمربی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران برای فتح لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پاریس لیست ۳۰ نفره خود را اعلام کرد که از این بین ۹ بازیکن و سه مربی از آذربایجان‌ غربی هستند.

از بین بازیکنان حاضر در لیگ ملت‌های والیبال که در ترکیب تیم ملی کشورمان قرار خواهند گرفت، ۹ بازیکن سهم آذربایجان‌غربی است.

این بازیکنان شامل میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، محمدرضا حضرت‌پور، میثم صالحی، بردیا سعادت، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، مبین نصری، مرتضی شریفی و عرشیا بهنژاد هستند که در فهرست اولیه تیم ملی برای حضور در پاریس قرار گرفتند.

امیرحسین توخته و رضا رضایی، دو بازیکن ارزنده والیبال از خطه آذربایجان‌غربی نیز باوجود دعوت به اردوی آماده‌سازی توسط سرمربی جدید تیم ملی خط خوردند.

همچنین سه مربی نیز از ارومیه در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهند کرد که عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و توحید اصغری سه مربی کاربلد ارومیه، سرمربی تیم ملی را در این رقابت‌ها همراهی و کمک خواهند کرد.

مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از شانزدهم خرداد تا سوم تیر سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعودکننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • عبادی‌پور: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • برای هدفی بزرگ‌تر از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال