Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@12:32:51 GMT

۱۱۰۰کیلومتر آزاد راه در دست احداث است 

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۳۶۳۴

۱۱۰۰کیلومتر آزاد راه در دست احداث است 

به گزارش ایرنا، محمد اسلامی روز سه شنبه در حاشیه  بازدید معاون اول رئیس جمهوری از پروژه همت افزود: اکنون ۲۵ طرح در آزاد راهی کشور پیش بینی  شده که در شرایط فعلی پیشرفت های خوبی را شاهد هستیم. 
وی ادامه داد: ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر آزاد راه در کشور داریم .

وزیر راه و شهرسازی بیان داشت :  یکی از مهمترین پروژه های راه سازی آزاد راه و کنار گذر جنوبی البرز بوده که از آبیک تا چرمشهر به طول 160 کیلومتر در دست ساخت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تقاطع های غیر هم‌سطح در اتوبان ساوه و قم در دست اجرا است که امیدواریم تا پایان سال افتتاح شود.
اسلامی ادامه داد: پروژه همت یک طرح ملی به شمار می رود که گره گشای بسیاری  از مشکلات  مردم البرز و استان های همجوار در بحث ترافیک است.
وی افزود:این پروژه طبق برنامه زمان بندی پیش می رود و مشکل اساسی آن معارضان بود که به ترتیب رفع شده است.
وزیر راه و شهر سازی گفت: یکی از موانع این پروژه دکل فشار قوی برق است که باید جابجا شود بنابراین هماهنگی های لازم با وزارت نیرو نیز صورت رفته است. 
پروژه همت به طول  14.6 کیلومتر در سه قطعه در دست ساخت قرار گرفت که قطعه نخست زیر بار ترافیک است ، قطعه دوم با موانع زیادی از جمله  معارضان مواجه بوده است  و  قطعه سوم این پروژه  به جاده چالوس وصل می شود.
۸۰۲۹ / 6155

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۳۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از ادامه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: قرارداد این پروژه که شامل اجرا و حفاری شمع و فونداسیون سرشمع، ستون و عرشه است، تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مشخصات کلی پروژه احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) اظهار کرد: قرارداد این پروژه با عنوان پروژه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) به سمت خیابان شریف واقع در محدوده مناطق ۸ و ۱۱ شهرداری اصفهان بسته شده است.

وی افزود: از تأثیرات شاخص این پروژه می‌توان به کاهش ترافیک روی پل امام خمینی (ره) و سهولت دسترسی به خیابان‌های شریف و درخشان اشاره کرد.

کد خبر 748630

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • اجرای زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود