Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@08:02:08 GMT

مصطفوی: به همه ویچ‌های دنیا بدهکاریم

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۴۲۰۹

روزنامه خبرورزشی نوشت: داریوش مصطفوی به عنوان رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای بعد از سال‌ها دوباره درگیر مسائل روز فوتبال ایران شده است.

شما گفته‌اید استقلال ۳۵میلیارد بدهی دارد و از آسیا حذف می‌شود؟
اول بگویم که بنده به عنوان رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای نباید مصاحبه کنم، اما همین قدر به شما بگویم من نگفتم استقلال بلکه گفتم همه تیم‌های لیگی بدهی دارند و باید مشکل خود را قبل از شروع لیگ نوزدهم حل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویا این کمیته‌ای که شما رئیس آن هستید به خواست AFC تشکیل شده و...
ببینید لیگ ما در زمان صفایی‌فراهانی فقط در ظاهر حرفه‌ای شد، اما هیچ تغییری ایجاد نشده و ما داریم با کمک همکاران و فدراسیون، فوتبال حرفه‌ای را شروع می‌کنیم.

ولی در این سال‌ها شعار زیاد داده شده و مردم باور نمی‌کنند تیم‌های بدهکار در لیگ شرکت نکنند.
به هر حال باید از یک جایی شروع کرد. فوتبال این نیست که مدیرعامل عوض کنیم و خودمان را حرفه‌ای جلوه بدهیم. ما الان به همه ویچ‌های دنیا بدهکاریم و این خوب نیست. بالاخره از یک جایی باید جلوی این مسائل گرفته شود. البته این روزها خود فدراسیون هم گرفتاری مالی دارد، ولی من استقلال را فقط به عنوان یک مثال مطرح کردم. نکته دیگر اینکه مردم باید از فوتبال لذت ببرند نه اینکه مدام اخبار بدهی تیم‌های محبوب خود را بخوانند و... باشگاه‌ها هم باید برابر مقررات بازیکن بگیرند و قرارداد ببندند.

شما با این رقم‌های سرسام‌آور موافقید؟
ببینید من با علی کریمی ۱۷۰میلیون تومان قرارداد بستم که واقعاً یک مهره بزرگ بود و با اشتیاق هم آمد و خیلی کمک کرد، چون یک پرسپولیسی واقعی بود. الان شما می‌بینید که بازیکن مصدوم می‌خرند که اصلاً بازی نمی‌کند. من آمده‌ام که جلوی بازیکنان بی‌کیفیت و بی‌کلاس را بگیرم. این‌طوری مسلماً کیفیت لیگ هم بالا می‌رود و مردم از تماشای بازی‌های زیبا لذت می‌برند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۴۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است

اسطوره فوتبال ایتالیا می‌گوید رئال مادرید پس از حذف منچسترسیتی، اعتماد به نفس زیادی در لیگ قهرمانان دارد.

طرفداری | رئال مادرید امروز در کمپ تمرینی خود یک مهمان ویژه داشت. الساندرو دل پیرو، اسطوره فوتبال ایتالیا.

الساندرو دل پیرو، اسطوره فوتبال ایتالیا و یوونتوس امروز در کمپ تمرینی والدبباس حضور یافت تا از نزدیک نظاره‌گر تمرین رئال مادرید باشد. دل پیرو در مصاحبه‌ای به تمجید از رئال مادرید، سرمربی‌اش کارلو آنچلوتی و ستاره جوان این تیم، جود بلینگام پرداخته و شانس این تیم را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بالا دانسته است.

تشویق در استادیوم برنابئو

تشویقی که هواداران رئال مادرید در برنابئو به من هدیه دادند، یکی از به یاد ماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است. واقعاً شگفت‌انگیز بود.

کارلو آنچلوتی

آنچلوتی فردی بسیار باهوش است، به بازیکنان و کادر فنی گوش فرا می‌دهد. بهترین ویژگی کارلتو این است که او در محیط کاری ایده آل برای کسب پیروزی های متعدد، روابطی صمیمی ایجاد می‌کند.

جود بلینگام

بزرگترین ویژگی بلینگام، علاوه بر کیفیت فیزیکی، فنی و گلزنی، شخصیت اوست که در باشگاه بزرگی مانند رئال مادرید بازی می کند و بازی کردن با این شخصیت و کنترل احساسات باورنکردنی است. این موضوع تاثیر زیادی روی کیفیت بالای او داشته است.

شانس رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا

رئال مادرید پس از حذف منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی اعتماد به نفس زیادی دارد و همچنین سابقه بسیار درخشانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دارد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود
  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • زارعی: واگذاری سرخابی‌ها از سوی AFC تایید شد
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها