Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@22:42:20 GMT

قدردان موقعیت امروز بوده و از آن پاسداری کنیم

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۴۲۳۱

قدردان موقعیت امروز بوده و از آن پاسداری کنیم


حجت‌الاسلام سعید احمدی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان معرفی شد.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان،  رئیس سازمان تبلیغات اسلامی پیش از  ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: گام اول انقلاب طی شده و باید گام بعدی انقلاب هم بهتر از گام اول انقلاب طی شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام محمد قمی با بیان اینکه روزگاری شخص اول مملکت برای شاه شدن باید واسطه به سفیر بریتانیا می‌فرستاد و او هم برای شاه شدن، شرط می‌گذاشت، ادامه داد: امروز به جایی رسیده‌ایم که با اقتدار پهپاد متجاوز به حریم هوایی کشور را سرنگون و نفتکش انگلستان هم توقیف می‌شود .


رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر لزوم حراست از پاسداری از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: ما از روز پیروزی انقلاب اسلامی به این عزت و افتخار رسیده‌ایم پس باید قدردان این موقعیتی که داریم باشیم و از آن حراست و حفاظت کنیم .


در ادامه این جلسه،  مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان زنجان  با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) با پشتوانه مردمی و مردم‌سالاری انقلاب را به پیروزی رساند، بیان‌ کرد: در گام دوم انقلاب نیز با مجموعه انقلابی و فاخر و با تبیین اسلام ناب به سمت تمدن‌سازی اسلامی پیش می‌رویم.



حجت‌الاسلام سعید احمدی ضمن تأکید بر حمایت فکری و معنوی دستگاه‌ها و اندیشمندان، تصریح کرد: ارتباط با دانشگاه و مجموعه‌های دانشگاهی تقویت خواهد شد .


این مسئول یادآور شد: نگاه بنده به این پست نگاه تصدی‌گری نیست و تبلیغات اسلامی به قرارگاه فرهنگی، تبلیغی و مطالبه‌گری تبدیل خواهد شد و در این راستا باید ساختارهای حاکمیتی تعانل داشته باشیم.


به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از خانواده‌های شهید شهریاری، شهید یدالله صمدی و داوود مرادخانی تجلیل شد .


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال انقلاب پیروزی انقلاب اسلامی تبلیغات اسلامی استان تمدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۴۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: هدایت اعتبارات و تسهیلات بانکی و حمایت مورد نیاز از صنایع تبدیلی توسط مسئولین زمینه مشارکت بیشتر مردم در عرصه رونق تولید را فراهم می‌کند.

وی در ادامه افزود: دشمن با توهم دلسرد نمودن مردم از انقلاب اسلامی تحریم‌های گسترده و ناعادلانه‌ای را وضع و برنامه‌ریزی می‌کند.

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: دشمن درصدد ایجاد نارضایتی در میان مردم به واسطه مسائل معیشتی است.

امام جمعه بجنورد خاطر نشان کرد: تولید محصولات و خدمات مختلف که کشور را از بیگانه بی‌نیاز می‌کند، عبادت مسلم است.

حجت‌الاسلام نوری بیان کرد: کارگران و کارفرمایان سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند.

امام جمعه بجنورد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مهمان‌نواز، نماینده فقید مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان تصریح کرد: بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد و تلاش‌های مضاعف برای پیشرفت استان چهره یک روحانی مجاهد و مردمی را وی در اذهان مردم ایجاد نموده است.

کد خبر 6089056

دیگر خبرها

  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند