Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، فرحان حق، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل، در برابر اقدام رژیم صهیونیستی در تخریب منازل ده‌ها خانواده فلسطینی در جنوب قدس، به ابزار ناراحتی اکتفا کرد و گفت این مطابق قوانین بین‌المللی نیست.

او به نقل از مقامات بلندپایه سازمان ملل گفت: تخریب خانه‌ها با مسئولیت‌های اسرائیل بر اساس قوانین بین‌المللی تناقض دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل افزود: تخریب املاک خصوصی در مناطق اشغالی، جز در صورت وجود ضرورت‌های شدید نظامی، مجاز نیست و در این مورد هم ضرورت‌های نظامی وجود ندارد. هماهنگ‌کننده بین‌المللی در امور انسانی در منطقه خاورمیانه، تاکید کرد هیچ کمک انسانی وجود ندارد که بتواند رنج‌های این فلسطینی‌ها را جبران کند و اسرائیل باید به این سیاست پایان دهد. با از اینکه اسرائیل خانه‌های فلسطینی‌ها را در قدس تخریب می‌کند، بسیار ناراحت هستیم.

صبح دیروز بلدوزر‌های ارتش رژیم صهیونیستی در چارچوب سیاست اشغالگرایانه این رژیم با حمایت نظامیان این رژیم، تخریب بیش از ۷۰ واحد مسکونی فلسطینی‌ها را در محله وادی الحمص در جنوب قدس آغاز کردند. عملیات تخریب این خانه‌ها همزمان با حضور گسترده نظامیان اشغالگر در جنوب قدس صورت می‌گیرد. نظامیان صهیونیست ده‌ها خانواده فلسطینی را مجبور به ترک خانه‌هایشان کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان ملل فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۴۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت کودکان فلسطینی در حمله رژیم اسرائیل + عکس های دردناک

دیگر خبرها

  • ۲ تن چوب تاغ قاچاق در شاهرود کشف شد
  • ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان شرق رفح را آغاز کرد
  • آغاز نقشه اسرائیل برای حمله به رفح؟ کوچاندن فلسطینیان از منطقه شرقی رفح توسط ارتش رژیم صهیونیستی کلید خورده + فیلم
  • شرط آمریکا برای توافق امنیتی با عربستان ؛ پای اسرائیل در میان است
  • بمباران سراسر نوار غزه طی بامداد امروز
  • ۱۲۴۲ حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در آوریل ۲۰۲۴
  • فاجعه انسانی در غزه؛ هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند
  • شهادت کودکان فلسطینی در حمله رژیم اسرائیل + عکس های دردناک
  • سازمان ملل: هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند
  • گزارش فلسطینی از اقدامات خرابکارانه و حملات صهیونیست‌ها در کرانه باختری