Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا میرزایی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش‌های رزمی پسران کشور، سبک موی تای از سوم ماه جاری (پنجشنبه) به مدت سه روز به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود، که تیم موی تای هیأت ورزش‌های رزمی استان مرکزی در این رقابت‌ها با اقتدار حضور دارند.

وی افزود: این رقابت‌ها در رده‌های سنی ۱۵-۱۴ و ۱۳-۱۲ سال پیگیری می‌شود، که محمودرضا احمدی، محمدرضا حیدری، سید محمدرضا ساعی، امین سالار میرزایی، علیرضا بزرگی، محمدرضا داودآبادی فراهانی، علی نظام اسلامی، امیرحسین مووندی و مسیح اسدی در اوزان ۹ گانه رده سنی ۱۵- ۱۴ سال را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



میرزایی خاطر نشان کرد: همچنین علیرضا زالی، امیر مهدی آقاجانی، محمدرضا امیری خورهه و سجاد دالوند تیم رده سنی ۱۳-۱۲ سال را تشکیل می‌دهند.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان مرکزی بیان داشت: جواد عزیزی به عنوان سرپرست تیم، رضا عزتی، احمد رجبی و محمد خانمحمدی هزاوه به عنوان سرمربی، کمک مربی و مربی و محمد تقی صفری به عنوان تدارکات، کاروان ورزشی استان مرکزی را به مسابقات المپیاد استعدادهای برتر پسران کشور همراهی می‌کنند.

کد خبر 4673936

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش رزمی ورزش ورزش استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۴۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

بامداد امروز در مسابقات پلی‌آف بسکتبال NBA تیم لس‌آنجلس لیکرز در ورزشگاه کریپتو آرنا به مصاف دنور ناگتس رفت و با نتیجه ۱۰۵ بر ۱۱۲ شکست خورد.

محمدرضا گلزار با حضور در محل برگزاری این مسابقه، از نزدیک تماشاگر بازی بود و تصویری هم از خودش به اشتراک گذاشت. از تصاویر منتشر شده مشخص است که گلزار در بخش VIP استادیوم نشسته است. در ورزشگاه‌های بسکتبال مخصوصا در NBA نزدیکترین جایگاه به زمین بازی و پشت نیمکت تیم‌ها گران‌ترین قیمت را دارند.

این تصویر نشان می‌دهد که محمدرضا گلزار تقریباً پشتِ نیمکت لیکرز و جایی که لبرون جیمز حضور دارد، نشسته است. بلیت‌های این جایگاه بستگی به اهمیت بازی دارد، اما برای این بازی تا حدود ۱۹۹۵ دلار (حدود ۱۲۵ میلیون تومان با نرخ دلار امروز) رسیده است.

در بازی‌های بعدی پلی‌آف همین جایگاه احتمالاً تا ۱۵ هزار دلار هم خواهد رسید.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود