Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@05:36:56 GMT

رونمایی زیردریایی جدید کره شمالی

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۵۱۸۳

رونمایی زیردریایی جدید کره شمالی

به گزارش خبرگزاری کره شمالی، پیونگ یانگ تصمیم دارد این زیردریایی جدید را در آینده ای نزدیک در آب های ساحل شرقی این کشور مستقر کند.

کیم، رهبر کره شمالی، در رونمایی زیردریایی جدید از اینکه این زیردریایی به گونه ای طراحی و ساخته شده که قادر به اجرای نیات راهبردی نظامی در شرایط مختلف است، ابراز خرسندی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبرگزاری درباره جزییات فنی و زمان دقیق رونمایی آن از سوی کیم توضیحی نداد.

احتمالا آمریکا که درصدد ازسرگیری مذاکرات مربوط به پایان دادن به تسلیحات هسته ای و موشکی کره شمالی است، رونمایی این زیردریایی جدید را تحریک آمیز تلقی می کند. آمریکا موشک های بالستیک قاره پیما، زیردریایی و برنامه موشک های بالستیک قابل پرتاب از زیردریایی کره شمالی را تهدیدی برای خود و متحدانش می داند.
این زیردریایی درست همان روزی رونمایی کرد که "جان بولتون"، مشاور امنیت کاخ سفید قرار بود برای گفت وگو درباره مناقشه تجاری کره جنوبی و ژاپن وارد سئول شود. بولتون دوشنبه با مقامات ژاپنی گفت وگو کرد و قرار بود پس از آن راهی کره جنوبی شود.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آنونس رسمی «مست عشق» رونمایی شد

با استقبال فوق العاده مخاطبان و عبور فروش فیلم «مست عشق» از ۱/۵ میلیارد تومان، آنونس رسمی فیلم در فاصله ۱ روز مانده تا آغاز اکران رونمایی شد.

به گزارش عصرایران، «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی مهران برومند و حسن علیزاده از مهمترین فیلم‌های غیرکمدی است که می‌تواند بار دیگر مخاطب سینما را با این ژانر آشتی دهد و رکورد‌های فروش را جا به جا کند.

شهاب حسینی در نقش (شمس تبریزی)، پارسا پیروزفر در نقش (مولانا)، حسام منظور در نقش حسام الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا)، هانده ارچل در نقش (کیمیاخاتون)، بنسو سورال در نقش (مریم)، بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (فرزند بزرگ مولانا)، هالیت ارگنچ (پدر مولانا) و بوران کوزوم در نقش علاءالدین (پسر مولانا) در «مست عشق» بازی کرده اند.

پخش «مست عشق» بر عهده فیلمیران است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی
  • رونمایی از محصولات دانش بنیان کشاورزی در مشهد
  • فیلم| رونمایی از نخستین موتور بنزینیِ ۶ سیلندر؛ ساخت ایران
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • (تصاویر) رونمایی از موتور شش سیلندر ساخت ایران
  • آیین رونمایی از موتور شش سیلندر بنزینی
  • کمباین وارداتی جدید در کارون رونمایی شد
  • (ویدئو) آنونس رسمی «مست عشق» رونمایی شد