Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس‌جمهوری از روند پیشرفت قطار برقی گلشهر - شهر جدید هشتگرد دیدن کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «اسحاق جهانگیری»، معاون اول رییس جمهوری، اسلامی وزیر راه و شهرسازی، شهبازی استاندار البرز و جمعی از مسئولان ملی و استانی با قطار برقی گلشهر- شهر جدید هشتگرد به صورت میدانی از روند پیشرفت این پروژه دیدن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این پروژه از سال 70 توسط شرکت عمران شهر جدید هشتگرد آغاز شده و مسیر قطار برقی در حاشیه ضلع شمال آزاد راه کرج - قزوین به صورت همسطح پیش بینی شده و مشتمل بر سه گالری به طول مجموع حدود پنج کیلومتر و حدوداً 17 دهنه پل و 60 آبرو است.

 

میزان پیشرفت فیزیکی بخش سیویل کل پروژه تا تاریخ 26 تیرماه 98 برابر 97 درصد و همچنین میزان پیشرفت فیزیکی کل تا تاریخ 26 تیرماه 98 برابر 86 درصد است.

 

تاکنون 6 هزار و 455 میلیارد ریال هزینه شده و 2 هزار و 500 میلیارد ریال نیز برای تکمیل آن نیاز است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند خراسان جنوبي معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده شیراز فضای مجازی آیت الله اعرافی اعرافی ارزانی اردبیل بوشهر استان البرز البرز اسحاق جهانگیری جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۵۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن رشید العبایجی تولیت آستان قدس حسینی افزود: میزان پیشرفت در فرودگاه بین‌المللی کربلا اکنون به هفتاد و پنج درصد رسیده است و بیشتر ساختمانها و امکانات و فیلدهای هوایی و زمینی تا حدود نود درصد تکمیل شده‌اند.

وی ادامه داد: تمامی تجهیزات لازم برای فرودگاه فراهم شده است و کارکنان از دو سال پیش دوره‌های پیشرفته را در کشورهای خارجی دیده‌اند و در حال حاضر برای انجام وظیفه آماده هستند.

لازم به ذکر است که اقدامات لازم در فرودگاه بین المللی کربلا وابسته به آستان قدس حسینی با سرعت بالا و بدون توقف ادامه دارد و افتتاح و بهره برداری از فرودگاه به طور کلی به افزایش جهش اقتصادی و گردشگری در عراق کمک می‌کند.

کد خبر 6091018 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌