Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@21:14:15 GMT

برخی موازی کاری ها مانع از تحقق اهداف فرهنگی می شود

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۵۸۹۴

برخی موازی کاری ها مانع از تحقق اهداف فرهنگی می شود


مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: برخی موازی کاری ها مانع از تحقق اهداف فرهنگی می شود.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه قم، ابوالقاسم مقیمی، در هشتادمین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری در خصوص نام گذاری روز قم عنوان کرد: باید در صدد تقویت هویت قم باشیم تا شهروندان از اینکه اهل قم هستند افتخار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم افزود: روز قم فرصت مهمی برای تقویت هویت بومی و اعتلای فرهنگ عمومی است.
وی اظهار کرد: برخی موازی کاری ها مانع از تحقق اهداف فرهنگی و برنامه ها می شود، اگر وظایف هر یک از دستگاههای فرهنگی مشخص باشد از موازی کاری پرهیز خواهد شد.
مقیمی در مورد سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم گفت: راه‌اندازی کاروان ورود، یکی از اقدامات با ارزشی بود که توسط شهرداری منطقه ۲ قم اجرایی شد و مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفت؛ همچنین با مشارکت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و شهرداری، دهه کرامت نیز در سال 86 کلید خورد.
وی بیان کرد: قم خاستگاه انقلاب اسلامی است و همواره مورد هجمه دشمنان قرار گرفته است و باید نسبت به قم و ظرفیت های آن اهتمام داشت. در قم، ظرفیت های اقتصادی زیادی وجود دارد که معرفی این ظرفیت ها می تواند در رونق و شکوفایی این شهر موثر باشد.
مقیمی گفت: با توجه به برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و رونق تولید استان در آبان ماه سال جاری می توان در معرفی قم نیز اهتمام داشت و سرمایه گذاران را با این شهر و ظرفیت های اقتصادی آشنا کرد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم عنوان کرد: روز قم باید به یک جریان فرهنگی تبدیل شود و برای آن برنامه ریزی جامعی تعریف کرد؛ می توان با برنامه های مختلف در روز قم موجب شادی مردم و نشاط اجتماعی در سطح شهر شد و با برنامه های میدانی رضایت مردم را افزایش داد.

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال حضرت معصومه شورای اسلامی شهر شهرداری فرصت های سرمایه گذاری فرهنگی و اجتماعی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۵۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابوترابی فرد: عملیات وعده صادق شاهکار نبرد فضایى چندلایه بود/ این ظرفیت نظامى در شدیدترین تحریم‌هاى بین‌المللى خلق شد

به گزارش جماران؛ حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران گفت: به اذعان کارشناسان نظامى عملیات وعده صادق نمونه برجسته شاهکار نبرد فضایى چندلایه بود که برترى جمهورى اسلامى ایران را در طراحى، فرماندهى، مدیریت میدان و انهدام اهداف خود در سرزمین هاى اشغالى به نمایش گذارد.

این ظرفیت نظامى در شدیدترین تحریم هاى بین المللى خلق شد و صرفا با بهره گیرى درست از ظرفیت نهاد علم و توانمندى متخصصان داخلى بدست آمده است.

عملیات ترکیبىِ نظامى سیاسى وعده صادق ، نگاه تمامى قدرت هاى بزرگ و کوچک را به خود معطوف داشت و علاوه بر دستیابى به تمامى اهداف تعریف شده به عنوان یک رزمایش بزرگ فرامرزى تجربه هاى ارزشمندى را براى ساختار دفاعى نظامى کشور و محور مقاومت ایجاد کرد.

صهیونیست ها با عملیات پیروزمندانه وعده صادق در سوگ درهم شکستن تاروپود افسانه شکست ناپذیرى خود نشستند.

دیگر خبرها

  • ابوترابی فرد: عملیات وعده صادق شاهکار نبرد فضایى چندلایه بود/ این ظرفیت نظامى در شدیدترین تحریم‌هاى بین‌المللى خلق شد
  • معلم اساسی‌ترین عامل تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت است
  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • ۶۰ هکتار به فضای سبز سنندج اضافه می‌شود
  • مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی: اقدام‌های فرهنگی باید امیدآفرین باشد
  • ایروانی: آمریکا تنها مانع تحقق آرمان شریف مردم فلسطین است
  • تکیه خاتون آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه گرد
  • سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت چه برنامه‌هایی دارد؟
  • حل نشدن مشکل نرخ تامین مالی برای فعال‌سازی بنگاه‌ها مانع از تحقق جهش تولید است
  • تحقق رونق تولید و رشد اقتصادی با بهبود شرایط کاری کارگران