Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@06:07:00 GMT

قیمت خرید دلار در بانک‌ها امروز ۹۸/۰۵/۰۱

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۶۰۷۸

قیمت خرید دلار در بانک‌ها امروز ۹۸/۰۵/۰۱

قیمت خرید دلار امروز در شعب ارزی بانک‌ها ۱۱هزار و ۶۵۴ تومان تعیین شد. ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶ بازار قیمت طلا، سکه و ارز نظرات - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بعد از شتاب ریزش قیمت‌ها در بازار ارز و افزایش مراجعه مردم به مراکز خرید و فروش ارز برای فروش ارزهای خانگی، بانک مرکزی از بانک‌ها خواست نسبت به خرید ارزهای مردمی فعال شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین‌اساس شعب ارزی بانک‌ها هر روز بعد از دریافت نرخ از بانک مرکزی، نسبت به خرید ارز از مردم اقدام می‌کنند. دستور بانک مرکزی به بانک‌ها بعد از آن صادر شد که صرافی‌ها از خرید ارزهای مردمی خودداری و میدان را به دلال‌ها واگذار کرده بودند.

قیمت آنلاین دلار و یورو در بازار

 

گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را 11 هزار و 654 تومان و یک ریال، قیمت یورو را 13 هزار و 47 تومان  و 2 ریال و قیمت پوند انگلیس را 14هزار و 522 تومان برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند.

قیمت دلار نسبت به روزهای کاری قبل کاهش چشم‌گیری داشته و وارد کانال 11هزارتومانی شده است، در عین حال قیمت‌ها نسبت به روز گذشته افزایش داشته است.

قیمت دلار 12 هزار تومان شد

 

** توجه داشته باشید که قیمت‌های درج‌شده در این خبر برای دلار، یورو و پوند، قیمت خرید بانک از مردم است نه فروش!

انتهای پیام/

R1012123/P/S1407,1408/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بازار سکه و ارز قیمت ارز در صرافی ملی قیمت ارز قیمت خرید دلار در بانک ها قیمت دلار

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار سکه و ارز قیمت ارز در صرافی ملی قیمت ارز قیمت خرید دلار در بانک ها قیمت دلار بازار سکه و ارز قیمت ارز در صرافی ملی قیمت ارز قیمت خرید دلار در بانک ها قیمت دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۶۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید دام زنده اعلام شد

بازار گوشت و دام تهران، شاهد ثبات قیمت گوشت مرغ کشتار در جریان معاملات نسبت به روز پیش است.

قیمت مرغ کشتار امروز

به گزارش خبرآنلاین، براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، هر کیلو مرغ کشتار در بازار ثبات را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و ۷۶،۴۹۳ تومان خرید و فروش شد.

قیمت مرغ زنده در بازار

بازار گوشت مرغ همچنین شاهد ثبات قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار ۵۳،۵۷۱ تومان معامله شد.

قیمت گوشت قرمز منجمد امروز

هر کیلو گوشت منجمد گوساله هم خلاف روند روز‌های اخیر در بازار افزایش قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرد، ۳۳۰ هزار تومان قیمت گذاری و فروخته شده است.

قیمت گوشت بوقلمون کشتار

در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش افت قیمت را تجربه کرد و کیلویی ۹۲ هزار تومان معامله شد.

قیمت دام زنده و کشتار در بازار

هر کیلو دام در کشتارگاه امروز با ثبات قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرده است و ۶۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد. همچنین امروز قیمت دام زنده در بازار ثبات را در پیش گرفت و کیلویی ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت گوشت شترمرغ کشتار

امروز همچنین در بازار هر کیلو گوشت شترمرغ کشتار ۳۴۱ هزار تومان خرید و فروش شد که در مقایسه با روز گذشته تغییری را تجربه نکرده است.

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • قیمت طلا، سکه و دلار در بازار چهارشنبه۱۲ اردیبهشت
  • توقف در روند کاهشی دلار؛ خریداران دوباره برگشتند!
  • چرا روند کاهشی دلار متوقف شد؟
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار تا پایان سال
  • تثبیت قیمت نفت در پی مذاکرات آتش‌بس در خاورمیانه
  • پیش‌بینی اقتصاددانان از آینده قیمت دلار
  • پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار / خریداران ارز بخوانند
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳