Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:40:29 GMT

حضور خارجی ها در لیگ برتر محدود تر می شود

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۶۲۶۸

حضور خارجی ها در لیگ برتر محدود تر می شود

نخستین نشست کارگروه ویژه بازیکنان خارجی دیروز در فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود صحبت هایی متعددی که دراین نشست شد و پیشنهاداتی که داده شد هیچ قانونی جدیدی در تعطیلات تابستانی پیاده نمی شود و هر تصمیمی نهایی شود در تعطیلات زمستانی اجراء خواهد شد. قرار است برای حضور خارجی ها در لیگ برتر سخت گیری های بیشتری انجام شود و این قوانین حتما حضور خارجی ها را درلیگ برتر محدود خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم چنین قرار است از این پس هر تیمی با بازیکن خارجی خود تسویه نکند حق جذب بازیکن جدید نداشته باشد چون پرونده های شکل گرفته در فیفا جدا از ضربه به اعتبار فوتبال باشگاهی ایران باشگاه ها و فدراسیون فوتبال را با چالش مواجه کرده است.

 

هم اکنون هم البته حضور خارجی با قوانین سخت گیرانه ای همراه است که برگرفته از قوانین موجود در کشورهای مختلف است. در یکی دو سال اخیر البته قوانین نقل و انتقالات در لیگ برتر به روز شده که یکی از آنها زمان بندی نقل و انتقالات است که بعد از شروع بازی ها هم ادامه خواهد داشت.

 

آخرین پرونده شکل گرفته در فیفا مربوط به پروپئیج بود که نزدیک بود موجب کسر امتیاز از تیم استقلال شود که در آخرین لحظات و با کمک وزارت امور خارجه و فدراسیون فوتبال این ماجرا ختم به خیر شد.

فدراسیون فوتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۶۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، دومین دوره مسابقات آزاد اهداف پروازی و رنکینگ ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۳ در تراپ و اسکیت امروز (۱۴ اردیبهشت) در سایت اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.   نفرات برتر در بخش تراپ به شرح زیر است: ۱-مسعود عزیزیان از تهران ۲- بابک یگانه از تهران ۳- محمد بیرانوند از لرستان   ناصر رسولی، دبیر کل فدراسیون تیراندازی به همراه احمدرضا هامونی حقیقت و کامران مجرد، مدال و احکام نفرات برتر را اهدا کردند.

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • تمامی فعالیتهای فرهنگی اتباع اهل سنت باید در چارچوب قوانین و باشد