Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروفسور کرمی با اشاره به پروژه کلان کنترل جهان توسط آمریکا و صهیونیست ها، تصریح کرد: دشمن برای کنترل جهان نقشه کشیده و سبک زندگی و سلامت را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، پروفسور علی کرمی، امروز (یکم مرداد)در نشست بصیرتی با موضوع بیوتروریسم و سبک زندگی ایرانی اسلامی که توسط بسیج ادارات سپاه ثارالله استان کرمان که در سالن شهید مرتضوی استانداری برگزار شد؛ در سخنانی با اشاره به اینکه ایران اولین قربانی سلاح شیمایی بعد از جنگ جهانی اول است؛ تصریح کرد: قوه قضاییه و وزارت امور خارجه باید حق جانبازان شیمیایی را بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




فوق تخصص بیوتکنولوژی پزشکی با بیان اینکه اما خطر بیوتروریسم بیشتر است و بعدها مشخص می شود دشمن خبیث با ملت ایران چه کرده است؛ گفت: ۵ سال پیش بنیاد ملی سبک زندگی سالم را تاسیس کردیم و دیروز اولین شعبه بنیاد را در استان پهناور کرمان راه اندازی کردیم.



وی ادامه داد: از سال ۶۳ روی این موضوع کار می کنم و ۲۰ سال دیگر مشخص می شود دشمن از سلاحی استفاده کرده که وارد سفره زندگی ما شده؛ دشمن تسلیحات خود را عوض و در جنگ هوشمندانه همه امکانات را علیه کشور دیگر به کار گرفته است.


 پروفسور کرمی یکی از مصادیق بیوتروریسم را قطعی شدن مسمومیت حجاج در حادثه منا دانست و با تصریح به اینکه سبک زندگی مشکل جامعه و تهدید جدی است؛ علت تاکید مقام معظم رهبری بر سبک زندگی در بند هفتم بیانیه گام دوم انقلاب را اهمیت این موضوع دانست و اظهار داشت: دشمن از سال ۱۹۷۴ برای کنترل جهان نقشه کشیده و آمریکا و صهیونیسم کلان پروژه کنترل جهان از جمله کنترل جمعیت جمهوری اسلامی را رقم زدند.



وی افزود: آنها می گویند کمر دولت ها را با نفت می شکنیم و سپس با غذا سراغ ملت ها می رویم؛ لذا می بینید دشمن سلامت و سبک زندگی را هدف گرفته و صحنه جنگ علیه ملت ایران تغییر سبک زندگی، سند ۲۰۳۰ علیه بچه های شما و...است.



مدرس و محقق ارشد پدافند غیرعامل به ویژه تهدیدات نوین و زیستی با متذکر شدن این مطلب که از بمب و ناوگان و سلاح آمریکا نترسید که اینها فقط شو(نمایش) است بلکه از سلاح مخفی او و از نفوذی های داخلی باید ترسید؛ چرایی اهمیت بسزای تهدیدات بیولوژیک و بیوتروریسم نوین را خاطرنشان کرد و گفت: امروز ۵۰ میلیون نفر در دنیا و ۱۰۰ هزار نفر در ایران مبتلا به ایدز هستند.


وی تهدیدات بیوتروریسم‌ علیه انسان؛ اگروتروریسم علیه منابع کشاورزی و ایندوستریال تروریسم  علیه منابع صنعتی که صنعت ما را هدف گرفتند؛ مورد بررسی قرار داد و سند ملی پدافند زیستی را تبیین کرد.

 


 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: خراسان جنوبي بیرجند شیراز اردبیل روزنامه نماز جمعه معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی پروفسور کرمی بیوتروریسم نشست بصیرتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۶۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی


عصرایران - شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی،‌ با ارسال این متن ، ضمن اعتراض به برخی موارد، خواستار رسیدگی به گلایه ها و انتقادات خود شدند.

متن نامه دریافتی به این شرح است:


 با توجه به نقش مسئول فنی کارگاه ها و کارخانجات صنایع غذایی در تضمین ایمنی غذایی و ارتقاء سلامت آحاد جامعه، متاسفانه جایگاه شغلی و وضعیت معیشت مهندسین دارای پروانه مسئول فنی مطلوب نیست. این موضوع باعث عدم امنیت شغلی و در نهایت تهدیدی برای سلامت مصرف کنندگان، سلامت جامعه و افزایش بیماری و سرطان ها گشته است.

با توجه به ضرورت و اهمیت ایمنی غذا، که یکی از مهمترین و حیاتی ترین موضوعات در حفظ امنیت، سلامت جامعه است و نیز از جهت شرایط جبر جهانی و مصون ماندن از دسیسه و ترور غذایی، لازم و ضروریست که افراد متخصص صنایع غذایی، به جهت حفظ این امرمهم و پیرو آن سلامت جسم، جان و روح مردم ایران در خط مقدم تولید در جایگاه مسئول فنی و کنترل کیفی، در شرکت ها و کارگاه های تولید موادغذایی، خوراکی وآشامیدنی و به عنوان کارشناسان غذایی در ادارات مربوطه و نیز سازمان ها و ادارات مرتبط با واردات و صادرات  موادغذایی استخدام شوند، لذا با عنایت به حیاتی بودن این سمت شغلی عدم تامین شرایط حقوقی، مالی و معیشتی مناسب و درخور مسئول فنی جای نگرانی و تاسف دارد که این مهم منجر به مشغله ی ذهنی متخصصان دلسوز و مردم عزیز ایران به جهت سلامت و اعتماد مردم به تولیدات غذایی و آشامیدنی داخلی و مصرف آنها گشته است. 

لازم به ذکر است که فارغ التحصیلان صنایع غذایی از دانشگاه های مختلف کشور، همان مدافعان سلامت غذا هستند که به سمت مسئولین فنی و کنترل کیفی در شرکت ها و کارگاه های مرتبط با مواد غذایی و آشامیدنی- نوشیدنی مشغول به خدمت می باشند و سال های زیادی درتلاش برای بهبود کیفیت و کمیت شغلی خود بوده اند زیرا که خروجی آن به اعتماد جامعه و سلامت غذایی مردم و سلامت در بخش صادرات و واردات و اقتصاد نیز بر می گردد. 

به همین منظور امروز، کارزاری برای حمایت از مسئولین فنی و کنترل کیفی و مطالبه ی ملی،  سلامت غذای جامعه و کاهش و جلوگیری از تقلبات متعدد در شرکت ها و کارگاه های تولیدی مرتبط و کاهش ضررهای اقتصادی صادرات و نیز جریان درست و کافی علم در تولید موادغذایی، خوراکی و آشامیدنی به راه انداخته‌اند که ، در آن، با هدف حمایت از مصرف کننده و مشتری مداری، همچنین  ایجاد ردیف شغلی با چارچوب صحیح و علمی و قانون‌گذاری کاری برای تولیدکننده، مسئول فنی وکنترل کیفی، می توانند از سلامت و اعتماد جامعه مردمی داخل و خارج از کشور حفاظت و مردم را به مطالبه به حق درمورد اطمینان از سلامت غذایی برسانند.

با توجه به موارد فوق برای جلوگیری از تقلبات و سهل انگاری ها در فرآیند تولید و اجرا توسط برخی کارفرمایان علاوه بر تخصیص اختیارات لازم و قدرت اجرایی کافی در این سمت شغلی و نیز استخدام علمی - تخصصی و درست متخصصان فارغ‌التحصیل صنایع غذایی و نیز حفظ حقوق این عزیزان دلسوز و نگران سلامت غذایی و سلامت جاری در جامعه، جای خالی ارگان تخصصی نظام مهندسی کنترل کیفیت و مسئول فنی صنایع غذایی پشتیبان و حامی، بشدت احساس می شود تا ضمن سازمان دهی مطالبات به حق این سمت، حامی حقوقی و واسطه پرداخت حق الزحمه این عزیزان و حفظ استقلال اجرایی آنها در فرآیند تولید و انجام صحیح خدمات لازم به جامعه ی ایرانی نیز باشند. امید است با توجه به فرمایشات رئیس جمهور محترم مبنی بر حفظ ایمنی موادغذایی توجه لازم و درخور به شرایط صنف مسئولین فنی صنایع غذایی کشور شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رادان: ضرباتی به نقشه شوم دشمن زدیم که در آینده مشخص می‌شود
  • فعالیت ۲۳۰ هزار پرستار در ایران / سهم سلامت از تولید ناخالص ملی۳ تا ۴ درصد است
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • ببینید/ مروری بر نقشه‌های تاریخی و مشهور جهان که نام خلیج فارس بر تارک‌شان می‌درخشد
  • تصاویر نقشه‌های تاریخی و مشهور جهان؛ اعراب درخشش نام خلیج‌فارس را ببینند