Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکری گفت: رئیس جمهور و وزرا باید در مرداد ماه گزارش عملکردی خود را به مجلس ارائه دهند و سپس این گزارش در کمیسیون‌های مجلس مسیر خود را طی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری شفاهی بیان کرد: براساس ماده ۲۳۵ آیین‌نامه داخلی مجلس رئیس جمهور و هر یک از وزرا باید در مرداد ماه سال جاری براساس برنامه‌هایی که در آغاز  کار خود اعلام کرده است گزارش عملکردی به مجلس ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم محلات در ادامه اظهار کرد: اکنون در هفته اول مرداد قرار داریم و بعد از هفته آینده نیز مجلس دو هفته تعطیل خواهد بود. هیئت رئیسه در تدوین برنامه‌های جلسات علنی مجلس این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش ایسنا، رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به وی بیان کرد: رئیس جمهور و وزرا باید در مرداد ماه گزارش عملکرد خود را به مجلس ارائه دهند. سپس گزارش مسیر خود را در کمیسیون‌های مجلس طی خواهد کرد و تعطیلات مجلس مانعی برای ارائه گزارش رئیس جمهور و وزرا به مجلس نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گزارش عملکرد دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۶۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویولا آمهرد: سوئیس به اوکراین تسلیحات نخواهد داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «ویولا آمهرد» (Viola Amherd) رئیس جمهور سوئیس امروز یکشنبه اعلام کرد که کشورش به اوکراین تسلیحات عرضه نخواهد کرد؛ زیرا قانون وضعیت اضطراری در این مورد اعمال نمی شود.

رئیس جمهور سوئیس در مصاحبه با روزنامه «بلیک» (Blick) در این ارتباط گفت: قانون وضعیت اضطراری مطرح نشده است. حق وضعیت اضطراری فقط در مواقع ضروری مانند بحران کووید- ۱۹ قابل استناد است.

«ویولا آمهرد» در این خصوص ادامه داد: پارلمان در حال حاضر در حال بررسی اصلاحیه قانون تجهیزات نظامی است.

به گزارش اسپوتنیک، این در حالیست که مسکو بارها نسبت به ارسال تدارکات نظامی به کی یف هشدار داده و تاکید کرده است که این تدارکات تنها به درگیری ها دامن می زند و هیچ شانسی برای تأثیرگذاری بر نتیجه مستقیم عملیات نظامی ویژه روسیه ندارد.

کد خبر 6097507

دیگر خبرها

  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
  • ویولا آمهرد: سوئیس به اوکراین تسلیحات نخواهد داد
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • محمودزاده: رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند