Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز ، اسدالله قره‌خانی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به زمان اجرایی شدن استفاده از کارت سوخت در جایگاه‌ها، گفت: طبق زمانبندی که وزارت نفت و شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی احتمالاً از تاریخ 22 مرداد ماه این موضوع عملیاتی می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته نیز مجلس در راستای استفاده از کارت سوخت در جایگاه‌ها مصوبه‌ای داشت و دولت می‌توانست این موضوع را عملیاتی کند، ادامه داد: دولت برای این کار اراده‌ای نداشت وگرنه مجلس سازوکار قانونی این موضوع را اندیشیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس با تاکید براینکه مجلس با افزایش قیمت حامل‌های انرژی مخالفت کرده بود، اضافه کرد: در این مرحله که کارت سوخت فعال می‌شود تنها برای مدیریت سوخت خواهد بود و هیچ‌گونه افزایش قیمت و سهمیه‌بندی نخواهیم داشت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اعلام اینکه کارت سوخت‌های که از 22 مرداد قرار است در جایگاه‌ها استفاده شود تفاوت‌های با کارت سوخت‌های پیشین خواهد داشت، ادامه داد: اگرچه کارت سوخت‌ها از نظر فیزیکی تغییری نکرده‌اند اما سازوکارهای جدیدی در آن تعبیه شده که میزان مصرف هر فرد مشخص شود.

منبع : تسنیم

156 / 156 کارت سوخت کمیسیون انرژی مجلس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کارت سوخت کمیسیون انرژی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۶۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسول الله (ص) محور وحدت هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام احمد زمانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در مدینه در هتل منازل الزهرا میهمان زائران عمره‌گزار اهل سنت از کرمانشاه بود.

در این دیدار ابتدا مسئولان کاروان ضمن خوشامدگویی به حجت الاسلام زمانی، از زحمات بعثه رهبری و سازمان حج و زیارت برای برقراری سفرهای عمره تشکر کردند.

در ادامه، حجت الاسلام زمانی در سخنانی از رسول اکرم (ص) به‌عنوان محور وحدت نام برد و اهمیت مودت با اهل بیت را یادآور شد.

وی با اشاره به حدیث" من صلی معهم فی الصف الاول کان کمن صلی خلف رسول الله فی الصف الاول-کسی که در صف اول نماز جماعت اهل سنت شرکت کند، مانند آن است که در صف اول پشت سر پیامبر (ص) نماز خوانده باشد" از قول امام صادق (ع) اهتمام اهل بیت به وحدت را یادآور شد.

کد خبر 6097426

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • رسول الله (ص) محور وحدت هستند
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟+ فیلم
  • مراحل رای دادن الکترونیکی چگونه است؟
  • سوخت و بیمه لنج‌داران باید پیگیری شود
  • سیاست‌گذاری صحیح برای گسترش روابط با همسایگان در حوزه تقویت جایگاه گازی چگونه باید باشد؟
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟
  • معمای بنزین در ایران
  • همه چیز درباره رمز کارت سوخت