Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست دوم پارلمان جدید افغانستان با مقامات امنیتی این کشور بدون حضور خبرنگاران و پشت درهای بسته بدون حد نصاب کامل نمایندگان برگزار شد. ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، پارلمان افغانستان در حالی پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران با مقامات امنیتی نشست برگزار کرد که این مجلس حد نصاب لازم برای تصمیم‌گیری را نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از اعضای پارلمان با اشاره به این موضوع انتقاد کردند که در چنین شرایطی هیئت اداری مجلس صلاحیت سری اعلام کردن نشست را ندارند.

در این جلسه «اسدالله خالد» سرپرست وزارت دفاع، «مسعود اندرابی» سرپرست وزارت کشور و «معصوم استانکزی» رئیس امنیت ملی افغانستان برای پاسخگویی درباره شرایط امنیتی این کشور به پارلمان احضار شده بودند.

به گزارش «طلوع نیوز»، «رمضان بشردوست» از اعضای پارلمان با انتقاد از مقامات امنیتی آن‌ها را مسئول کشتار مردم دانست و مقامات را به دخالت در جنگ و تلفات مردم این کشور متهم کرد.

بازگشت خلیلزاد به افغانستان و قطر برای ادامه گفت‌وگوهای صلحسقوط شهرستان «کران و منجان» در حمله طالبان به شمال شرق افغانستانکشته شدن 8 غیرنظامی در حملات هوایی به شرق افغانستان

مقامات امنیتی افغان در حالی به پارلمان احضار شدند که همزمان با ادامه گفت‌وگوهای آمریکا و طالبان برای رسیدن به توافق سیاسی وضعیت امنیتی و حملات در افغانستان نیز شدت یافته است.

انتهای پیام/.

ما را در فیسبوک، توییتر و تلگرام دنبال کنید.

R1447/P/S8,87,1413/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "افغانستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار افغانستان اخبار افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۶۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز؛ وزارت دفاع آمریکا «پنتاگون» امروز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد کمیته نظامی مشترک با اردن در جریان نشست خود با حضور مقامات دفاعی دو کشور «اثرات بی‌ثبات‌کننده» درگیری‌های جاری در منطقه و نیز موضوع مقابله با گسترش پهپادها در منطقه را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید؛ واکنش روسیه به ارسال موشک‌های دوربرد به کی‌یف

پنتاگون در این بیانیه اعلام کرد در این نشست که دیروز پنجشنبه برگزار شد همچنین بر اهمیت حفظ امنیت در مرزهای اردن با عراق و سوریه تاکید شد.

در این بیانیه به نقل از مقامات آمریکایی آمده است که دولت آمریکا از نوسازی ناوگان جنگنده‌های F-۱۶ اردن حمایت می‌کند.

بر اساس این بیانیه، در این دیدار، مقامات آمریکایی متعهد شدند به تلاش‌ها برای بهبود پدافند هوایی اردن و توانایی آن در مقابله با پهپادها ادامه دهند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229350 برچسب‌ها پنتاگون

دیگر خبرها

  • درخواست الجزایر برای نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • میزبانی از دختران افغان در دومین روز نمایشگاه قرآن کابل
  • امیرعبداللهیان: ایرانیانی که نگران تردد خود به ایران هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد، از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • نشست اقتصادی ایران و افغانستان در زاهدان
  • برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور
  • بهسازی خط آهن افغانستان بدون ماشین‌ آلات ایران ممکن نیست
  • نشست مشترک اقتصادی مقامات ایران و افغانستان
  • بهسازی خط آهن افغانستان بدون ماشین‌آلات مکانیزه راه‌آهن ایران ممکن نیست
  • روایت روزنامه جمهوری اسلامی از مدارا با طالبان بدون خط قرمز/ جازدن سیل به جای دادن حقابه!