Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@21:09:14 GMT

نرخ بیکاری در بهاباد به ۱۷ درصد رسید

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۶۹۰۷

نرخ بیکاری در بهاباد به ۱۷ درصد رسید

فرماندار بهاباد با اشاره به نرخ بیکاری ۱۷ درصدی بهاباد گفت: تداوم فعالیت کشاورزی تنها راه امرار معاش مردم بهاباد است. ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدمهدی خانی زاده بهابادی صبح امروز در نشست شورای حفاظت از منابع آب شهرستان بهاباد که با حضور مدیرکل آب منطقه‌ای یزد، معاون حفاظت و بهره‌برداری و دیگر اعضای شورای حفاظت از منابع آب شهرستان بهاباد برگزار شد، بر لزوم مدیریت منابع آب در این شهرستان تاکید کرد و گفت: وضعیت درآمدی شهرستان بهاباد خوب نیست بنابراین افراد باید با مدیریت منابع آب از کشاورزی خود حفاظت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که بهاباد شهرستانی با بالاترین نرخ بیکاری یعنی 17 درصد است، تاکید کرد: تداوم فعالیت در بخش کشاورزی تنها راه امرار معاش این مردم است که تحقق آن مدیریت و حفاظت از منابع آبی است.

وی تصریح کرد: استان یزد فرهنگ کار و کشاورزی بسیار نابی دارد و همچنین خاک آن هم بسیارغنی است بنابراین حرکت به سمت توسعه گلخانه‌های موجود می‌تواند اقدامی موثر باشد اما به دلیل کمبود منابع آب باید کنترل شده به این سمت حرکت کرد و از ایجاد گلخانه‌های جدید جلوگیری کرد.

نرخ بیکاری فارغ التحصیلان 2 برابر بیکاری عمومی استبرقراری بیمه بیکاری برای 4800 کارگر در مناطق سیل‌زده کشور؛ 350 هزار شغل تثبیت شدچند نفر بیمه بیکاری دریافت می کنند؟

گفتنی است در این جلسه گزارش وضعیت بارندگی های اخیر استان ارائه و بر ضرورت مدیریت مصرف آب نیز تاکید شد.

همچنین در این نشست از اجرای طرح 100 درصدی مدیریت مصرف آب که منجر به کاهش 50 درصدی مصرف آب در بخش کشاورزی و کاهش 30 درصدی مصرف در بخش صنعت شده است و اجرای طرح داناب و خاموشی چاه‌های کشاورزی به عنوان اقدامات شاخص و موثر در سال گذشته نام برده شد.

انتهای پیام/ش

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۶۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کردو بر اساس وظیفه ذاتی نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی انجام یک فقره تبصره ذیل ماده ۵۵ به مساحت تقریبی یک هکتار از ید متجاوزین خارج و اعاده به وضع سابق گردید این ماموریت با حضور نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی واحد بندپی شرقی و نیرو‌های حفاظتی شرکتی انجام شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه
  • بالاترین نرخ بیکاری در آلمان از سال ۲۰۱۵
  • اصلاح الگوی کشت بهترین راه برای مدیریت مصرف آب
  • تاکید نیکبخت بر اقدام مشترک کشورها برای مقابله با تخریب سرزمینی
  • ناترازی آب با فعال شدن معادن در شهرستان اهر
  • بانک‌ها باید ۱۵ درصد از منابع خود را در اختیار بخش کشاورزی قرار دهند
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • ۳۵۹ دشت کشور در چالش بحران فرونشست | حفر ۱۱۷هزار حلقه چاه در دشت‌های با نرخ فرونشست
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • بحران فرونشست در ۳۵۹ دشت کشور