Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: هرگونه تحریم و فشار علیه صدا و سیما، خدمت به دشمنان این مملکت خصوصا صهیونیست ها است و دولت باید با سعه صدر بیشتر، برخورد خود را تصحیح کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب،  در خصوص حواشی پیش آمده پیرامون سریال ضد جاسوسی گاندو که در نهایت منجر به محدودیت هایی از سوی دولت علیه صدا و سیما شد، با بیان اینکه ناراحتی برخی سیاستمداران کشور اشتباه بود، گفت: جهت اصلی این سریال به سمت دشمنی بود که عناصر خود را به سمت سیستم های امنیتی ما نفوذ می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دولتمردان به جای تقدیر از گاندو با نگاهی احمقانه عکس العمل نشان دادند

وی چنین سریالی را هشدارباشی برای دولتمردان دانست و تشریح کرد: باید این افراد با دیدن چنین سریالی نسبت به اطرافیان خود حساس شوند تا جاسوسان نتوانند در محل کار، خانه و نزدیکترین مکان زندگی آنان رخنه کند و اطلاعات جزئی درون خانوادگی را به دشمنان این ملت بدهند.

رضایی با بیان اینکه سیاسیون کشور به خصوص دولتی ها باید با آغوش باز و با افتخار از سازندگان این سریال تقدیر می کردند، گفت: افرادی که باعث شدند این سریال ساخته شود و ابزار جاسوسی، اطلاعاتی و سیاسی دشمن در هم شکسته شود باید مورد تقدیر قرار می گرفتند، ولی نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه این سیاست‌مداران با تنگ نظری و نگاهی احمقانه، عکس العمل نشان دادند.

 

گاندو پیام خود را به مردم رساند

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: سریال گاندو اثر خود را در جامعه گذاشت و به خوبی نقش خود را ایفا کرد، مردم هم پیام آن را دریافت کردند. کسانی هم از این سریال دلخور شده اند، دست و پای اضافه می زنند و خودشان را سبک می کنند.

وی افزود: انتقام گیری از صدا و سیما به ضرر جمهوری اسلامی ایران و به نفع دشمن است. صدا و سیما تنها ساختاری است که یک تنه در مقابل تهاجمات فرهنگی دشمنان انجام وظیفه می کند و می توان آن را قرارگاه فرهنگی نظام اسلامی دانست.

 

تحریم صداوسیما، خدمت به دشمنان نظام است

رضایی خاطرنشان کرد: هرگونه تحریم و فشار علیه این نهاد، خدمت به دشمنان این مملکت خصوصاً صهیونیست‌ها است. دولت باید با سعه‌صدر بیشتر، برخورد خود را تصحیح کند چرا که هیچ‌چیزی تغییر نمی‌کند و مردم پیام این سریال را دریافت کرده‌اند. دشمن نیز این مطلب را فهمیده که در ایران جای جاسوسی و نفوذ نیست چرا که چشم بیدار دستگاه اطلاعاتی ما همه‌جا هست.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۷۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است

رئیس شورای استان خراسان رضوی گفت: رویکرد مردم‌‎محور در دستور کار نظام شورایی کشور است تا  این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و  به طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط‌عمومی شورای استان، در بیست‌ودومین جلسه شورای اسلامی استان، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هفته کار و کارگر اظهار کرد: گروه‌های مختلف جامعه شایسته خدمت صادقانه هستند و نظام شورایی در کشور را با حضور نمایندگانی از گروه‌های مختلف مردم، می‌توان چکیده جامعه دانست.

وی افزود: رویکرد مردم‌‎محور در دستور کار نظام شورایی کشور است تا این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و به‌طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

رئیس شورای استان گفت: همکاری نزدیک و تعامل مستقیم شورای اسلامی استان با شوراهای اداری، کمیته امور زیربنایی و هیئت‌های حل اختلاف استان توانسته است دستاوردهای ملموسی در شکل‎‌گیری یک پایگاه اجتماعی برای مصوبات شورای استان داشته باشد و به همین دلیل است که همه باید خود را مسئول پاسخگویی به مردم بدانیم تا مطالبات عمومی، روح حاکم بر مصوبات شورای استان باشد.

کد خبر 747385

دیگر خبرها

  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • تشکر از صداوسیما برای سریال «نون‌خ» / موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور