Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد آذری جهرمی پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از فرودگاه بین المللی پیام که با حضور وزیر راه و شهرسازی همراه بود، در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر در خصوص اینکه برای رسیدگی به مرکز حله دره کرج (دفن زباله) که در نزدیکی فرودگاه پیام واقع شده چه چاره اندیشی شده است؟ اظهار کرد: این موضوع در دست پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این پرسش که ایا استان البرز به تنهایی باید برای این مشکل راه حلی بیاندیشد یا وزارتخانه کمکی خواهد کرد؟ گفت: نیمه مردادماه برای حضور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی به البرز سفر می‌کنم و در این خصوص پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد تا راهکار مناسبی اتخاذ شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: برای رفع مشکل حلقه دره که برای فرودگاه پیام نیز مشکلاتی ایجاد کرده است درخواست کرده ایم مسئولان استان البرز طرحی قابل اجرا ارائه کنند.

کد خبر 4674158

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد جواد آذری جهرمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فرودگاه پیام شهرداری کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۷۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن ۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ افشین جارچی گفت: با اجرای ماده ۴۵ قانون توزیع عادلانه آب، ۹ حلقه چاه غیرمجاز آب در روستای دارامحله سندس شهرستان رودبار با حضور نمایندگان این اداره و ماموران انتظامی توتکابن، پُر و مسدود شد.

وی افزود: این چاه‌ها برای استفاده کشاورزی و به صورت غیرمجاز در بخش رحمت آباد شهرستان رودبار ایجاده شده بود که با حکم قضایی مسدود شد.

دیگر خبرها

  • مسدود شدن ۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند