Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرپرست دبیکلی فدراسیون فوتبال گفت: یکی از الزامات AFCبرای قضاوت در جام جهانی و مسابقات مختلف داشتن دانش VAR است.
به گزارش آریا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم افتتاحیه اولین دوره آموزشی کمک داور ویدئویی (VAR) درباره روندی که در این مدت برای اجرای سیستم یادشده طی شده است، گفت: کلاس VAR و استفاده از آن یک پروسه بلندمدت است و طبق گفته سوبخیدین، مدرس بین‌المللی فیفا یک پروسه زمان‌بر است و با طی فرایندی اتفاق می‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ما در ورکشاپ قطر حضور پیدا کردیم و کلاس دوم هم در حال برگزاری است و 24 داور منتخب ما در این کلاس‌ها حضور دارند. یکی از الزامات AFC این است که داورانی که می‌خواهند در جام جهانی، جام ملت‌ها و لیگ قهرمانان و مسابقات بین‌المللی قضاوت کنند حتماً باید در این کلاس‌ها حضور یافته و تأییدیه VAR را داشته باشند تا بتوانند قضاوت کنند.
سرپرست دبیرکلی فدارسیون فوتبال گفت: استفاده از سیستم VAR منوط به طی کردن مراحل موردنظر AFC و فیفاست و با برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال و تأکیدی که رئیس فدراسیون فوتبال دارد ما تأییدیه فیفا و AFC را می‌گیریم.
وی در پایان گفت: مشکلات داوران وجود دارد و فدراسیون فوتبال هم با توجه به وجود تحریم‌ها درصدد رفع این مشکلات است و ان‌شاءالله حل می‌شود. داوران یکی از اجزای اصلی فوتبال هستند و نمی‌توان استثنایی درباره آنها قائل شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شکوری سیستم VAR فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۷۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!

شاگردان شمسایی بعد از قهرمانی در آسیا پاداش خود را دریافت کردند.

طرفداری | فدراسیون فوتبال به‌ حساب شاگردان قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا، ۳٠ میلیون تومان در دور گروهی، ۵٠ میلیون یک‌چهارم و ۷٠ میلیون برای صعود به نیمه‌نهایی واریز کرد. 

برای رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا نیز وزیر ورزش با حضور در بازی فینال ۱٠٠٠ دلار برای هر نفر در نظر گرفته بود که بدون کسر ۱۰ درصد مالیات پرداخت شده است.

آنچه در پرداخت بحث است اینکه فدراسیون فوتبال پاداش‌های که خود در نظر گرفته را با کسر مبلغ ۱٠ درصد مالیات واریز کرده که این موضوع گلایه‌هایی را در پی داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • پژمان‌فر: بانک مرکزی صدور چک را منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک کند
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • قضاوت قربانی در مسابقات جام ملت های زیر ۱۷ سال دختران
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت