Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، محمدمهدی جهانبخش صبح امروز در جلسه هماهنگی کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی کنگره ملی شهدا که دیماه سال جاری به میزبانی بندرعباس برگزار می‌شود، اظهار داشت: اقتدار و امنیت ایران اسلامی مرهون رشادت و از خودگذشتگی ایثارگران و شهدا است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری کنگره‌های شهدا از راه‌های موثر ماندگاری ارزش‌های دفاع‌مقدس و انتقال آن به آیندگان است، افزود: این کنگره با هدف ترویج فرهنگ شهادت و ارج نهادن به ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا برگزار می‌شود که بخش مهمی از اقدامات مورد نیاز آن توسط شهرداری بندرعباس انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: از هم‌اکنون اقدامات مختلفی در سطح شهر با محوریت شهدا و خصوصا شهدای هرمزگان در حال انجام است که برخی از آنها قبل و برخی دیگر حین این کنگره مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

جهانبخش با اشاره به برخی از این اقدامات در حال انجام، تصریح کرد: طراحی و ساخت المان شهدا در میدان شهدا(یادبود سابق)، تکمیل المان شهیدان رئیسی و دارا، تعویض و ترمیم تابلوهای شهدا، ساخت سردیس از شهدای استان، طراحی و چاپ برچسب‌ مخصوص اتوبوس‌ها و غیره بخشی از این اقدامات است.

وی با اشاره به تهیه و چاپ بروشور و تراکت با موضوع شهدای استان، ادامه داد: برگزاری ۱۰ یادواره شهدا در شهر بندرعباس جزو دیگر اقدامات در نظر گرفته شده برای اطلاع‌رسانی در ارتباط با این رخداد بزرگ است.

این مقام مسوول در بخش دیگری از سخنانش نیز عنوان کرد: با توجه به مسئولیت استانی شهرداری بندرعباس در برگزاری این کنگره ملی، با شهرداران سایر شهرهای استان نیز هماهنگی لازم به منظور انجام اقدامات تبلیغاتی و برگزاری یادواره‌های شهدا در حال انجام است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۸۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سمیه اسمعیلی اظهار کرد: به‌مناسبت سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و یادبود شهدای عملیات ظفرمند «الی بیت‌المقدس»، یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین و حومه برگزار می‌شود.

وی افزود: این یادواره با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حسینیه امامزاده حسین (ع) برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: همچنین همزمان با این یادواره یاد و خاطره والدین شهدا که طی اردیبهشت ماه سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفتند، گرامی داشته می‌شود.

اسمعیلی گفت: این یادواره، پنج‌شنبه، بیستم اردیبهشت ماه، از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ با حضور مسئولان استانی و مردم شهیدپرور قزوین و خانواده شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: مدعوین شرکت‌کننده پس از برگزاری یادواره شهدا در گلزار شهدای قزوین حضور می‌یابند و ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های آنان تجدید میثاق می‌بندند.

جهت دانلود پوستر اعلامیه شهدای اردیبهشت ماه در کانال اطلاع‌رسانی یادواره‌های شهدای استان قزوین عضو شوید.

کد خبر 6098358

دیگر خبرها

  • ساخت یادمان شهدای گناباد نیازمند تامین اعتبار است
  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدا در شهرستان کوار
  • یادواره شهدای روستای ارکان بجنورد
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • ساخت ۱۰ المان آجری در مراغه
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد