Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@18:38:28 GMT

رونمایی از زیر دریایی جدید کره شمالی

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۸۵۲۲

کره شمالی زیردریایی جدید با قابلیت حمل موشک‌ بالستیک به آب می‌اندازد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، «کیم جونگ اون» رئیس کره شمالی از زیردریایی غول‌پیکر بومی با قابلیت حمل موشک‌ بالستیک رونمایی و از قابلتی‌های آن ابراز خرسندی کرد.  پیونگ یانگ تصمیم دارد این زیردریایی جدید را در آینده ای نزدیک در آب های ساحل شرقی این کشور مستقر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کارشناسان نظامی، زیردریایی غول‌پیکری که رئیس کره شمالی از آن بازدید کرده را دارای توانمندی حمل موشک بالستیک توصیف کرده و می‌گویند این پیامی روشن برای آمریکا دارد.  رونمایی از این زیردریایی در حالی است که "جان بولتون"، مشاور امنیت کاخ سفید برای گفت وگو درباره مناقشه تجاری کره جنوبی و ژاپن سفرهایی به این دو کشور تدارک دیده و روز گذشته با مقامات ژاپن گفتگو کرد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: زیر دریایی حامل موشک بالستیک کره شمالی رونمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۸۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن

 آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس امروز (یکشنبه) از وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس امروز (یکشنبه) اعلام کرد که گزارشی از وقوع یک حادثه در فاصله ۱۷۷ مایلی در جنوب شرقی بندر «نشطون» واقع در شرق یمن دریافت کرده است.

این آژانس افزود که گزارش مربوط به نزدیک شدن یک قایق کوچک با چهار سرنشین به یکی از کشتی‌ها بوده است.

آژانس مذکور مدعی شد که کشتی مذکور آسیبی ندیده و سالم به مسیر خود ادامه داده است و مسوولان مربوطه در حال انجام تحقیقات در این خصوص هستند.

به گزارش ایرنا، ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است. نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن
  • اولین زیردریایی نظامی ساخت چین تحویل پاکستان شد
  • کرونوس؛ نخستین زیردریایی رادارگریز جهان با قابلیت چرخش 180 درجه در سرعت کامل(+فیلم و عکس)
  • ربات هوشمند خودروسازی چینی چری رونمایی شد
  • امواج کوتاه در دریای خزر
  • کره شمالی: حقوق‌ بشر ابزار تهاجم و رفتار خصمانه آمریکاست
  • آمادگی کره شمالی برای آزمایش یک سامانه موشک‌انداز جدید
  • رونمایی از پرواز رسمی تاکسی پرنده در اسلواکی + فیلم
  • موج کوتاه در دریای خزر
  • رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی