Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: اقدامات نیروی انتظامی در برخورد قاطعانه با هنجارشکنان نشان می‌دهد جایی که پای حقوق مردم در میان است، نیروی انتظامی با کسی تعارف ندارد و این ستودنی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سرهنگ رضا پورشمسی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا ضمن تقدیر از مواضع اخیر سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی پیرامون برخورد با قانون‌شکنان و هنجارشکنان، گفت: قانون خط قرمز همگان است و باید احترام به قانون و عمل به آن در تمام کشور مبنای همه اقدامات باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نباید میدان را برای مانور قانون‌شکنان خالی کرد، اظهار داشت: بی‌توجهی به قانون کشور یعنی بی‌احترامی به مردم و زیر پا گذاشتن حقوق عموم مردم، بر همین اساس وظیفه دستگاه‌های مسئول است که در حمایت از حقوق مردم برابر قانون‌شکنان با قاطعیت ایستادگی کنند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه نیروی انتظامی ضامن امنیت کشور است، عنوان کرد: جوسازی‌ها علیه نیروی انتظامی -که از سوی دشمنان ملت ایران مدیریت می‌شود-، با هدف ضربه زدن به اقتدار نیروی انتظامی است و البته آن‌ها به وضوح می‌دانند که ضربه به اقتدار نیروی انتظامی، خدشه‌دار شدن امنیت عموم مردم را به دنبال دارد.

پورشمسی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های متعددی متولی برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی هستند و انتظار این است که همه این دستگاه‌ها در این زمینه به طور جدی فعال باشند و نیروی انتظامی را تنها نگذارند.

وی با بیان این مطلب که تأکید فرمانده نیروی انتظامی در برخورد قاطعانه با قانون‌شکنان و هنجارشکنان در راستای حمایت از مردم است، تصریح کرد: اقدامات نیروی خدوم انتظامی در برخورد قاطعانه با هنجارشکنان نشان می‌دهد جایی که پای حقوق مردم در میان است، نیروی انتظامی با کسی تعارف ندارد و این ستودنی است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، بیان کرد: سپاه پاسدارن نیز این روحیه مردم‌داری و قانون‌مداری را مغتم می‌شمارد و با نیروی انتظامی در این عرصه همراه و همگام است.

پورشمسی افزود: مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی ممکن است برای برخی افراد معدود تلخ و ناخوشایند باشد اما در حقیقت برای همه افراد جامعه مفید است و اگر غفلت شود تبعات ضدفرهنگی و ضدامنیتی برخی ناهنجاری‌ها دامنگیر آحاد مردم می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۸۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در گفت‌وگویی تصویری اظهار کرد: ما به نمایندگی از ملت ایران عملیات وعده صادق را دنبال کردیم و خداوند به ما توفیق داد.

وی افزود: البته اگر هر کسی از مردم بسیار خوب و بی‌نظیر ما که در دنیا مثال زدنی هستند، این مسئولیت را داشتند و این وظیفه به آن‌ها محول می‌شد حتماً همین کار را انجام می‌دادند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران تصریح کرد: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود. از جنایت صهیونیست‌ها در حمله به کنسولگری ایران در دمشق تقریباً ۱۳ روز طول کشید تا عملیات وعده صادق اجرا شد، ما هر روز مطالبه مردم را شاهد بودیم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • برخورد خشن با دانشجویان بیانگر رویکرد دوگانه مدعیان حقوق بشر است
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس