Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@10:05:58 GMT

کشف 44 دستگاه بیت کوین در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۸۸۳۶

کشف 44 دستگاه بیت کوین در بندرعباس

رئیس پلیس امنیت عمومی استان از کشف 44 دستگاه بیت کوین به همراه متعلقات آن به ارزش 6 میلیارد ریال در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، سرهنگ علی اصغر عبادی نیک اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصدفضای مجازی از فعالیت افرادی سودجو که به صورت سازمان یافته در امر ورود قاچاق کالا از مبادی غیر رسمی وتوزیع در سطح استان اقدام می کردند مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از دو باب منزل مسکونی در یکی از محلات شهرستان بندرعباس، تعداد 44 دستگاه ماینر(بیت کوین)، به همراه 74 دستگاه پاور مربوطه کشف و دو متهم را در این رابطه دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان ارزش محموله مکشوفه را بنا به نظر کارشناسان ، 6میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: متهمان به همراه اموال مکشوفه پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال خلیج فارس قاچاق بندرعباس کشف دستگاه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۸۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک

 سرهنگ سعید شعبان رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان گفت: در راستای ادامه طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران ایست و بازرسی "پل زال" شهرستان اندیمشک با اشراف اطلاعاتی و کنترل محور‌های مواصلاتی ۳ دستگاه خودرو سواری حامل بار قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او می‌گوید: ماموران پلیس در بازرسی از بار خودرو‌های توقیفی مقادیر زیادی پوشاک زنانه، لوازم آشپزخانه و ۵۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان بیان داشت: کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را ۲۸ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال برآورد کردند که در این رابطه ۳ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قانونی داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس
  • ممنوع‌الخدمات کردن نباید به‌عنوان یک حکم عمومی استفاده شود
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد