Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اسلامی گفت: با 25 پروژه ای که هم اکنون در سراسر ایران در حال اجرا است 1100 کیلومتر آزادراه ساخته خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در حاشیه بازدید از آزادراه همت – کرج با اشاره به اینکه امیدواریم قطعه نخست این پروژه تا پایان تابستان 98 افتتاح شود، گفت: با توجه به اینکه این اتوبان هوشمند بوده و نیازمند ایمنی، استاندارد و تجهیزات است بدون تحقق این سه فاکتور امکان بهره برداری از راه وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمد اسلامی با بیان اینکه پروژه مذکور 88 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای اتمام آن به 995 میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم، به اتصال آبیک به چرمشهر با ساخت آزادراه ۱۶۰ کیلومتری کنارگذر جنوبی تهران اشاره کرد و افزود: با بهره برداری از این پروژه بار ترافیکی منتقل و موجب پوشش تردد در استان های تهران و البرز می شود.   وی ضمن خرسندی از وضعیت پیشرفت پروژه آزاد راه همت – کرج، این اقدام را علاوه بر تهران و البرز برای دیگر استان ها مثمر ثمر دانست و اظهار داشت: در راستای رفع معرض پروژه مذکور، طی هماهنگی هایی با وزارت نیرو درصدد انتقال یک دکل برق فشار قوی در این مسیر هستیم.    وزیر راه و شهرسازی در خاتمه به آمار 2300 کیلومتری آزادراه های کشور اشاره و تصریح کرد: با 25 پروژه ای که هم اکنون در سراسر ایران در حال اجرا است و ایجاد 1100 کیلومتر آزادراه، شاهد افزایش 50 درصدی مسافت آزادراهی کشور خواهیم بود.     انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۹۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار شهرستان چالدران در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه طرح بهداشتی و درمانی در این شهرستان گفت: سه طرح بهداشتی و درمانی نیز که مربوط به مصوبات سفر اول استاندار آذربایجان‌غربی بوده آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدرضا عبدالله‌نژاد امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه طرح بهداشتی و درمانی شهرستان چالدران اظهار کرد: این طرح‌ها با هدف توسعه زیرساخت‌ها و ارائه خدمات بهتر به مردم منطقه اجرایی می‌شود.

وی افزود: هر سه پروژه خانه بهداشت روستای مخور، مرکز ویژه جامع سلامت شهر سیه‌چشمه و مرکز فوریت‌های پزشکی سیه‌چشمه از مصوبات سفر دوم استاندار آذربایجان‌غربی هستند.

فرماندار شهرستان چالدران گفت: مجموعاً ۲۷۰ میلیارد ریالی قرارداد منعقد شده برای احداث این پروژه‌ها بوده که از این میزان ۱۳۰ میلیارد ریال تخصیص نقدی انجام گرفته است.

عبدالله‌نژاد تصریح کرد: از جمله پروژه‌هایی که در شهرستان چالدران و در حوزه بهداشت و درمان جهت بهره‌برداری آماده شده دو پروژه از مصوبات سفر اول استاندار به چالدران شامل خانه‌های بهداشت روستاهای سازاغل و مادلو است.

وی ادامه داد: پروژه دیگر در این راستا بهره‌برداری از پایگاه فوریت‌های پزشکی قره‌چی بولاقی بوده که در آینده نزدیک با هزینه‌کرد ۱۰۰ میلیاردریالی مورد افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مجتبی علیزاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چالدران نیز در آئین آغاز عملیات اجرایی طرح‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان گفت: در مجموع تعداد ۶ مرکز جامع سلامت و ۴۰ باب خانه بهداشت برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنین شهرستان چالدران در حال خدمات‌رسانی هستند.

کد خبر 750554

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • اتمام مرمت و لایروبی دو رشته قنات کشاورزی در ورزقان
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد