Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسن نوری، فرمانده سپاه شهرستان پارس‌آباد، صبح امروز، اول مردادماه با حضور در منزل آزادگان سرافراز «بهزاد محمدی»، «میرزا علی آذر تکله» و «حاتم آذربین» در پارس آباد، از رشادت‌ها و ایثار آنان در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی تجلیل نمود.
فرمانده سپاه پارس‌آباد در این دیدارها، امنیت و آرامش امروز کشورمان را مرهون صبر و ایثار آزادگان دانست و تأکید کرد: مردم ما همیشه قدردان خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان و جانبازان سرافراز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه ایثارگران الگو و مایه افتخار ما هستند، تصریح کرد: خانواده‌های معظم ایثارگران انسان‌های وارسته‌ای هستند که عزیزترین افراد خود با بی منت و ایثارگرانه در مسیر اعتلای کشور و تقویت اقتدار ملی تقدیم اسلام کردند و میراث‌داران فرهنگ انقلاب اسلامی هستند.
فرمانده سپاه شهرستان پارس‌آباد نیز ضمن ‏تجلیل از ایثار و فداکاری این جانبازان یادآورشد: ایثار جانبازان و آزادگان و صبر آنان در برابر سختی‌ها باعث شد تا امروز مسیر تعالی را در برابر فرزندان امروز کشور گشوده شود.
نوری افزود: وجود بابرکت این عزیزان باعث زنده شدن ارزش‌ها و یاد و خاطره ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس است لذا خدمت به جانبازان دارای اجری عظیم در درگاه خداوند سبحان و افتخاری بزرگ محسوب می‌شود.
در این دیدار با تقدیم لوح سپاس از آزادگان سرافراز دوران جنگ تحمیلی از سوی سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد تجلیل شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا اردبیل فرهنگی جانبازان و آزادگان سپاه پاسداران آرمان های انقلاب اسلامی تجلیل از جانبازان و ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۹۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران گفت: همانطور که در خبرها نیز اعلام شد دریافت کنندگان حق پرستاری بنیاد شهید در سال ۱۴۰۳، حقوقشان را در فروردین با افزایش ۳۵ درصدی دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمود پاکدل در خصوص افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران اظهار کرد: همانطور که در خبرها نیز اعلام شد دریافت کنندگان حق پرستاری بنیاد شهید در سال ۱۴۰۳، حقوقشان را در فروردین با افزایش ۳۵ درصدی دریافت کردند.

وی افزود: این افزایش شامل همه طیف‌های مشمول حق پرستاری اعم از والدین شهدا، همسران شهدا، جانبازان و … بود که به مبلغی بیش از ۷ میلیون تومان رسید و در مجموع ۱۳۸ هزار نفر این حقوق را دریافت کردند.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: والدین شهدا نیز در سال جدید حقوقشان از ۷ میلیون تومان به ۱۵ میلیون تومان، افزایش یافت و علاوه بر آن تمام حقوق بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران طبق مصوبه دولت، حقوقشان ۲۰ درصد افزایش داشته است.

پاکدل در خصوص برخی دیگر از خبرها که در خصوص حقوق ایثارگران معسر مطرح می‌شود را نادرست خواند و گفت: متأسفانه برخی رسانه‌ها خبرها را درست منعکس نمی‌کنند.

منبع: تسنیم

کد خبر 750838

دیگر خبرها

  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان پارس آباد صحت ندارد
  • کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار