Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مهدی پودینه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری در اجرای برنامه‌ها و فعالیت های فرهنگی و دینی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند به طوریکه امسال بیش از ۷۰۰ پایگاه در استان برای اجرای طرح تابستانه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه مساجد یکی از فعالترین و با سابقه ترین حوزه ها برای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان به شمار می آید افزود: طرح تابستانه طرح اوقات فراغت کانون مساجد از اول تیر به مدت ۲ ماه در سیستان و بلوچستان درحال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: در قالب طرح اوقات فراغت امسال ۱۷ هزار و ۲۳۹ فعالیت قرآنی، فرهنگی، هنری و ورزشی درحال اجراست.

وی اظهار داشت: سال گذشته حدود ۲۸۰ هزار نوجوان و جوان سیستان و بلوچستان از برنامه‌های طرح اوقاف فراغت این نهاد در مساجد بهره مند شدند.

به گزارش ایرنا هزار و ۳۶۴ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سیستان و بلوچستان فعال و ۷۷ هزار نفر نیز عضو این کانون‌ها هستند.

۷۳۱۶**۳۲۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اوقات فراغت فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۹۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفتگوی صمیمانه مدیرکل آموزش و پرورش استان با خانواده های معزز شهدای فرهنگی

  اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، در ادامه برنامه های فرهنگی هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم و در چهارمین روز از این ایام، حسن بروشکی به دیدار خانواده های معزز شهدای فرهنگی رفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در این دیدارها شهدای فرهنگی را صاحبان حقیقی قلم و اندیشه و فکر دانست که خود در مکتب تعلیم و تربیت رشد یافته اند.

وی افزود: جامعه و آحاد مردم به وجود شهدای والامقام و خانواده های صبور و معزز آنان افتخار و مباهات نموده و خود را وامدار این عزیزان می دانند.

بروشکی تکریم و تجلیل از جایگاه رفیع شهدا را وظیفه ای همگانی عنوان نمود و خاطرنشان کرد: همانطور که شهدای گرانقدر رسالت ایثار و فداکاری را تبیین نمودند، معلمان نیز وظیفه خطیر تربیت فرزندان جامعه را عهده دار هستند و به نوعی مشق ایثار و مهرورزی می نمایند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • دیدار و گفتگوی صمیمانه مدیرکل آموزش و پرورش استان با خانواده های معزز شهدای فرهنگی
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • فروش صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد