Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@12:02:42 GMT

پرداخت 60 درصد مطالبات گندمکاران کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۹۶۷۸

پرداخت 60 درصد مطالبات گندمکاران کرمانشاه

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: تاکنون بیش از 428 هزار تن گندم از گندمکاران استان خریداری شده است.

 ماشالله ارویسی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اتمام کار برداشت گندم در مناطق گرمسیری استان، اظهار کرد: کار خرید گندم در مناطق معتدل و سرد استان تا هر زمانی که برداشت ادامه داشته باشد و احتمالا تا دهه آخر شهریور ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه تاکنون 428 هزار و 539 تن گندم از زارعان استان خریداری شده، گفت: امسال 80 مرکز خرید گندم کار خرید محصول مازاد بر نیاز کشاورزان را بر عهده دارند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه ادامه داد: سال گذشته در مجموع 639 هزار تن گندم در استان کرمانشاه خریداری شد که پیش بینی جهاد کشاورزی برای امسال خرید بین 600 تا 700 هزار تن است.

وی در ادامه با بیان اینکه استان کرمانشاه برای تامین نیاز نان سالانه استان به حدود 220 هزار تن گندم نیاز دارد، گفت: مازاد گندم تولیدی در استان بر اساس اعلام شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به استان های دیگر همچون تهران و اصفهان فرستاده می شود.

ارویسی سپس با اشاره به پرداخت 60 درصدی مطالبات گندمکاران استان، افزود: تاکنون 412 میلیارد و 539 میلیون تومان از طلب گندمکاران استان به حساب آنها واریز شده است.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه ادامه داد: تمامی مطالبات گندمکارانی که تا 17 تیر ماه گندم تولیدی خود را تحویل مراکز خرید داده اند، پرداخت شده است.

ارویسی با بیان اینکه پرداخت 299 میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران باقی مانده، افزود: این مطالبات هم به زودی  پرداخت می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه خرید تضمینی گندم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۹۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت

آفتاب‌‌نیوز :

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به موضوع مطالبات داروخانه‌ها از بیمه‌ها، گفت: پرداخت یارانه دارو ربطی به ما ندارد.

محمدمهدی ناصحی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: پرداخت بدهی بیمه سلامت به داروخانه‌ها به ویژه داروخانه‌های خصوصی، در اولویت سازمان بیمه سلامت است؛ مطالبات اسفند داروخانه‌ها امروز پرداخت شد و مطالبات فروردین ۱۴۰۳ نیز ظرف ۱۰ روز آینده پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: رسیدگی اسناد به سرعت انجام می‌شود و در کل هزینه قابل پرداخت در داروخانه‌های خصوصی ۶۰۰ تا ۶۵۰ میلیارد تومان است.

ناصحی با بیان اینکه سهم ارز ترجیحی طرح دارویار از اختیارات ما خارج است، افزود: پرداخت سهم ارز ترجیحی داروخانه‌ها بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و از عهده ما خارج است و آخرین پرداخت در این بخش مربوط به دی سال قبل است و منابع این بخش را باید سازمان هدفمندی یارانه‌ها تأمین کند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تامین منابع و واریز نهایی بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و ما در این خصوص نقشی نداریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • خرید تضمینی گندم به بیش از ۶۰۰ هزارتن رسید
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود