Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: امروز مقام معظم رهبری مرا طی یک حکمی مسئول کردند که خدمت مدیران و مسئولان کمیته امداد برسم.

اخبار اجتماعی- او با بیان اینکه جناب بختیاری چهره‌ای شناخته شده و خدمات ماندگاری داشته است، گفت: کمیته امداد از ابتکارات جاویدان رهبر فقید انقلاب است که با ابتکار ایشان تشکیلاتی ایجاد شد که منشأ خدمات بزرگی به نفع محرومان و مستضعفان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی افزود: اقدامات خوب کمیته امداد در بلا‌یای طبیعی همچون سیل و زلزله نمایان است.

او با بیان اینکه کمیته امداد در زلزله بم‌ اقدامات مناسبی انجام داد، به طوری که از سوی مقام معظم رهبری مورد تقدیر قرار گرفت، ادامه داد: کمیته امداد خدمات فرهنگی از جمله آموزش دانش آموزان بی بضاعت، کمک به جوانان و دانشجویان برای رسیدن به مدارج علمی را ارائه می‌دهد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود: خدمات کمیته امداد محدود نیست و در شرایط امروز کشور، ثروتمندان وظیفه دارند به نیازمندان کمک کنند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی با بیان اینکه در حال حاضر کشور‌هایی مانند انگلیس، آمریکا و آلمان قارون صفت هستند و با چپاول و غارت اموال و معادن کشور‌های جهان سوم، این کاخ‌ها را ساخته‌اند و به بقیه فخر می‌فروشند، ادامه داد: این کشور‌ها از برخی از کشور‌های دیگر حقوق توحش می‌گیرند.

او افزود: امروز اقلیتی قارون‌صفت سوار بر ماشین‌های چند میلیاردی در خیابان‌ها رژه می‌روند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی گفت: شنیدم در یکی از شهرهای اطراف تهران شهرکی است که به صورت قلعه با دیوار ۷ متر ارتفاع و ویلایی با حداقل ۲۰۰ و حداکثر ۷۰۰ میلیارد تومان قیمت وجود دارد که این نیز اکنون قارون است.

او افزود: در مقابل چنین وضعیتی مستأجری زیر پله یا زیرزمین با چند بچه زندگی می‌کند که آیا این انصاف است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی تصریح کرد: امروز زیر سایه شخصیتی زندگی می‌کنیم که چه در زندگی شخصی و چه اجتماعی همواره به یاد فقرا، بیچارگان بوده و همسان با آن‌ها زندگی می‌کند و ایشان زندگی متوسط و زیر متوسط دارند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: کمیته امداد به مستضعفان، درماندگان و بیچارگان و حتی کسانی که پول دارو ندارند، کمک می‌کند که تعداد این افراد نیز کم نیست.

او با بیان اینکه هرجا دیدید ثروتی انباشته شده، حقوقی پایمال شده است، گفت: امیدواریم انتخاب و انتصاب بختیاری که سوابق درخشانی دارد، موثر باشد، گرچه سابقه درخشانی در گذشته نیز دارد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی تصریح کرد: فتاح نیز زحمات زیادی کشید و همیشه برای خدمت آماده بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه حکم مقام معظم رهبری توسط حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی به سیدمرتضی بختیاری به عنوان رئیس جدید کمیته امداد اهدا شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: زلزله محمدی گلپایگانی کمیته امداد محمدی گلپایگانی بلایای طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود

رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی با تاکید بر حفظ امنیت شغلی کارگران گفت: نقدینگی ها و سرمایه ها بابد به سمت تولید هدایت شوند و بانک‌ها بخش تولید را در اولویت پرداخت تسهیلات و سرمایه‌گذاری خود قرار دهند.

فتح الله بیات در گفت و گو با ایسنا، با تبریک هفته کارگر و روز جهانی کارگر به تلاشگران عرصه کار و تولید، به کارآفرینان، کارفرمایان، تولید کنندگان و کسانی که در بخش کار و تولید سرمایه‌گذاری می‌کنند و دغدغه کار و تلاش را دارند خسته نباشید و خدا قوت گفت.

وی با اشاره به دیدار کارگران با مقام معظم رهبری درباره تاکید معظم له درباره تامین امنیت شغلی کارگران گفت: روز گذشته با جمعیت بیش از ۲۰۰۰ نفری به خدمت حضرت آقا رسیدیم. مطالبی که ایشان عنوان فرمودند حرف دل همه کارگران بود. در تمام مصاحبه‌ها و سخنرانی ها، مهم‌ترین بحثی که بر آن تاکید می‌شود، امنیت شغلی نیروی کار است و کارگران با بحث امنیت شغلی دست و پنجه نرم می‌کنند.

رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی افزود: مقام معظم رهبری مشکلات و مسائل جامعه کارگری را به دقت رصد کردند و جامعه ۴۰ میلیون نفری کارگران و خانواده هایشان را مورد اشاره قرارداده و گفتند اگر حال کارگران در کشور خوب باشد یعنی حال نصف جامعه خوب است.

بیات با بیان اینکه باید فرمایشات سکاندار نظام جمهوری اسلامی و کسی که در  رأس امور است، به منصه ظهور برسد تا جامعه کارگری به عینه دستاورد اقدامات صورت گرفته را ببیند، خاطرنشان کرد: ما همه ساله خدمت مقام معظم رهبری می رویم و ایشان نکات مهمی را گوشزد می‌کنند و کمترین انتظار این است که تا سال آینده و دیدار دیگر بسیاری از فرامین ایشان جنبه عملیاتی پیدا  کرده و آن توجه ویژه شود.

وی تصریح کرد: بیش از ۳۰ سال از تصویب قانون کار و دادنامه ۱۷۹ دیوان عدالت می گذرد ولی می بینیم که کارگران قرارداد دائم ندارند و در کارهای با ماهیت مستمر قرارداد موقت بسته می شود.

رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی در پایان با بیان اینکه باید نقدینگی ها و سرمایه ها به سمت تولید هدایت شوند، اظهار کرد: بانک‌ها باید بخش تولید را در اولویت پرداخت تسهیلات و سرمایه‌گذاری خود قرار بدهند زیرا پایه و اساس اقتصاد و رشد اقتصادی هر کشور تولید آن است و اگر حرکت سرمایه‌ها به سمت تولید باشد، موجب شکوفایی و بهره‌وری اقتصادی می شود.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود
  • سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»
  • بهداشت و سلامت جایگاه ویژه‌ای در اسلام دارد
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • عملیات «وعده صادق» منشاء تحولات مهم در نظام بین الملل
  • گرامیداشت یاد آیت الله بروجردی در قم
  • گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بروجردی در مسجد اعظم قم
  • نفرتی که امروز نسبت به صهیونیست‌ها ایجاد شده، تبدیل به نقطه پایان این رژیم کودک‌کش خواهد شد
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • کارگران به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند ‌