Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس گفت: اگر شورای نگهبان سخت افزار و نرم افزار این فرآیند را تایید کند، الکترونیکی برگزار شدن صددرصد به این دوره از انتخابات می‌رسد.

محمدجواد کولیوند، رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به آخرین روند برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک اظهار داشت: درصددیم با همکاری وزارت کشور و کسب نظر شورای نگهبان بتوانیم انتخابات مجلس 98 را به صورت الکترونیکی برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نظر شورای نگهبان در این زمینه مثبت است، افزود: اگر شورا تاییدیه سخت افزار و نرم افزار را صادر کند مطمئنا این کار در روند انتخابات بسیار تاثیرگذار خواهد بود، چرا که سرعت کار و دقت را بالا می برد و باعث می شود نتیجه زودتر اعلام شود از سوی دیگر رسیدگی به شکایات سرعت می گیرد.

کولیوند با تاکید بر اینکه امنیت انتخابات برای شورای نگهبان بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: باید مشخصات فنی تجهیزاتی که خریداری می شود مشخص شود و پایه نرم افزارها و سرورهایی که در جریان انتخابات استفاده می شوند نیز مورد تایید شورا قرار گیرد.

رئیس کمیسیون شوراها با تاکید بر اینکه سازوکار برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک را در اختیار داریم و بخش فناوری اطلاعات شورای نگهبان در حال بررسی این موضوع است، خاطرنشان کرد: بنابراین اگر شورای نگهبان سخت افزار و نرم افزار این فرآیند را تایید کند، الکترونیکی برگزار شدن صددرصد به این دوره از انتخابات می رسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انتخابات الکترونیک شورای نگهبان انتخابات انتخابات مجلس نرم افزار سخت افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای نگهبان طرح ساماندهی مسکن را تائید کرد

دریافت 6 MB کد خبر 6097061

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶ مرحله اخذ رای الکترونیک/ نشست رئیسی و استانداران
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶مرحله اخذ رای الکترونیک/نشست رئیسی با استانداران
  • چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟
  • چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟+ فیلم
  • چگونگی و مراحل رأی دادن در انتخابات الکترونیک
  • شورای نگهبان طرح ساماندهی مسکن را تائید کرد
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد/ تمهیدات شورای نگهبان برای انتخابات الکترونیک/ آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
  • برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس در هشت حوزه به صورت الکترونیکی