Web Analytics Made Easy - Statcounter

فردی که تحت تاثیر مصرف مواد مخدر یکی از دوستانش را در یکی از شهرک های صنعتی ساوه با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، اندک زمانی پس از وقوع قتل در عملیات کارآگاهان پلیس این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایسنا،  به نقل از پلیس، سرهنگ "پرویز اسدی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در تشریح این خبر گفت: صبح روز گذشته گزارشی از یک فقره چاقوکشی در یکی از شهرک های صنعتی این شهرستان به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بلافاصله مأموران انتظامی در محل حاضر شدند و در تحقیقات اولیه مشخص شد که مردی 29 ساله به علت درگیری با یکی از دوستانش با چاقو مجروح شده و به مرکز درمانی منتقل و فرد ضارب نیز از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی با بیان فوت فرد مصدوم ساعتی بعد از انتقال به مرکز درمانی خاطرنشان کرد: پرونده این قتل، به منظور انجام تحقیقات میدانی، سیر مراحل قانونی و دستگیری قاتل در اختیار اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی شهرستان ساوه قرار گرفت.

سرهنگ اسدی اظهار کرد: پس از گذشت اندک زمانی از وقوع قتل،‌ فرد قاتل در یک اقدام عملیاتی و غافلگیرانه، در مخفیگاهش دستگیر شد.

اعتراف قاتل

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه یادآور شد: متهم دستگیر شده در بازجویی های صورت گرفته لب به اعتراف گشوده و اظهار داشت که با مقتول از قبل رابطه داشته و با یکدیگر دوست بوده اند و در روز حادثه پس از مصرف مواد مخدر از حالت عادی خارج و با او درگیر شده و در نهایت با ضربات ناگهانی چاقو، دوستش را به قتل رسانده است.

وی افزود: پس از اعتراف صریح متهم به قتل مرد 29 ساله، پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی ارسال و متهم با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قاتل ساوه مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زن همسر کُش در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از خبرگزاری پلیس، سعید یوسفی فعال اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله ملاباشی، مأموران کلانتری ۱۶ سبلان در قالب گشت انتظامی به محل اعزام شدند که در بررسی‌های اولیه مشخص شد ۲ نفر که قبلاً زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب‌وجرح یکدیگر کرده‌اند.
وی با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره دستگیری زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن