Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ علیرضا بیرانوند متولد ۱۹۹۲، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس در کارنامه فوتبالی خود یک نقطه برجسته دارد و آن هم این است که در جام جهانی ۲۰۱۸ توانست پنالتی کریستیانو رونالدو را مهار کند.

او حالا به رویا‌ها و آرزو‌های بزرگ فکر می‌کند. شاید بازی در سری A؟ شاید بازی در لیگ ایتالیا و تورینو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ذخیره سیریگو دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا بودن در تورینو یکی از نیاز‌هایی است که باشگاه تورینو به دنبال مرتفع کردن آن است و به همین خاطر نام علیرضا بیرانوند مطرح شده است. انتقالی که توسط مدیر برنامه‌های علیرضا بیرانوند به طور رسمی به باشگاه تورینو پیشنهاد شده و اکنون او و بیرانوند منتظر پاسخ این باشگاه ایتالیایی به این پیشنهاد هستند.

بر اساس آنچه سایت ایتالیایی ادعا کرده، بیرانوند بند قرارداد ۶۰۰ هزار یورویی با باشگاه پرسپولیس دارد که در صورت ترانسفر شدن این مبلغ به پرسپولیس پرداخت خواهد شد.

از کالیاری و آتالانتا نیز به عنوان گزینه‌های دیگر خواهان این دروازه‌بان ملی پوش ایرانی یاد می‌شود.

بیرانوند پس از جام جهانی ۲۰۱۸ آرزوی بازی در سری A. را در سر داشت و اکنون با این پیشنهاد احتمالا خواهد توانست در لیگ ایتالیا بازی کند. منبع: ایسنا خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 علیرضا بیرانوند باشگاه تورینو بیرانوند دروازه بان پرسپولیس لیگ ایتالیا باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس

طرفداری| تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز (سه‌شنبه) خود را به برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی اختصاص داد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز را از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز کردند. این تمرین برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی به مدت ۷۵ دقیقه بود. پاسکاری تحت فشار در فضای کم، اجرای برنامه‌های حمله به دروازه و بازی فوتبال، بخش‌هایی از این تمرین بود.

در جریان این تمرین امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند زیر نظر کادر پزشکی کار کردند ولی بیرانوند در بخش‌هایی از تمرینات دروازه‌بانی هم حاضر بود. وحدت هنانوف هم حضور کاملی در تمام بخش‌های تمرین داشت. حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه نیز از نزدیک نظاره‌گر این تمرین بود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • استوری علیرضا بیرانوند از تمرینات اختصاصی‌اش پس از مصدومیت (فیلم)
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • بیرانوند بالاخره در محلی که دوستش دارد (عکس)
  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان