Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنتونیو کونته گفت در زمینه نقل و انتقالات اینتر باید تصمیماتی گرفته شود که از همه نظر به سود باشگاه باشد.

طرفداری- روز چهارشنبه، تیم‌های یوونتوس و اینتر در چارچوب مسابقات اینترنشنال کاپ در نانجینگ چین برابر یکدیگر قرار می‌گیرند. به گزارش گل ایتالیا، آنتونیو کونته در کنفرانس خبری پیش از دیدار با تیم سابقش یوونتوس گفت:

انجام چنین بازی‌هایی به بازیکنان کمک می‌کند تا آن‌چه را که در تمرینات کار کرده‌اند را کاملا درک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای پیشرفت، نکات مثبت و منفی را بررسی می‌کنیم. برابر یوونتوس، یک دیدار دوستانه مهم را پیش رو داریم. هر دو تیم اکنون در مرحله آماده‌سازی هستند و هر دو تیم سعی خواهند کرد بازی زیبایی را به نمایش بگذارند. امیدوارم فارغ از نتیجه بازی، پیشرفت خوبی را از تیمم ببینم. در خصوص بازار نقل و انتقالات و نام‌هایی که پیرامون اینتر مطرح می‌شوند، باید تصمیماتی گرفته شود که از همه نظر به سود باشگاه اینتر باشد و این تصمیمات صرفا نباید جهت تقویت ترکیب تیم باشد. وسینو یک مصدومیت را پشت سر گذاشته و آماده اضافه شدن به جمع ماست. گودین نیز تمرینات خود را آغاز کرده است. آن‌ها دو بازیکن عالی هستند که از داشتن‌شان در ترکیب تیم خوشحالیم. برای ساختن یک پایه قوی که بتواند باشگاه را به جایگاه واقعی‌اش برساند، زمان لازم است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم

به گزارش خبرنگار مهر، وحید مرادی در نشست خبری فدراسیون والیبال که امروز یکشنبه برگزار شد، گفت: برای انتخاب سرمربی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم و در نهایت این توفیق را به دست آوردیم که از تجربه پائز استفاده کنیم.امیدوارم تیم هم نتیجه بگیرد.

وی گفت: با تصمیم رئیس فدراسیون مسئولیت سرپرستی تیم را برعهده گرفتم، امیدوارم با همدلی بتوانیم در این شرایط سخت نتیجه خوبی کسب کنیم. کارمان سخت است اما به باور پائز این کار شدنی است.

کد خبر 6090653

دیگر خبرها

  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • خاطره تلخ پیکان در قزوین با ردپای شهاب زاهدی
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • امیدوارم با جام برگردیم | فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان