Web Analytics Made Easy - Statcounter

تجهیزات آموزشی ویژه مناطق حاشیه نشین گنبد کاووس با حضور جمعی از مسئولان استانی، رونمایی شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیرکل فنی و حرفه ای گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس، تجهیزات آموزشی خریداری شده در قالب طرح کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی ویژه مناطق حاشیه نشین گنبدکاووس شامگاه گذشته رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان با اعلام این مطلب که کل اعتبار اختصاص یافه به این بخش در استان 2میلیاردو 820 ملیون ریال است افزود: به دلیل فعالیت خوب گنبد در این بخش 2میلیاردو 400 میلیون ریال برای خرید تجهیزات آموزشی به گنبدکاووس اختصاص داده شد.

سیدعلیرضا حسینی تصریح کرد: این امکانات آموزشی شامل تجهیزان فناوری و اطلاعات، تاسیسات برق ،کشاورزی و صنایع دوخت است که در برنامه های آموزشی ویژه مناطق آسیب پذیر شهرستان مورد استفاده قرار می گیرد.

وی با اشاره به آموزش و مهارت آموزی به عنوان رویکرد اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه ای ، آن را مقدمه ایجاد اشتغال دانست و افزود: در سال گذشته ۱۵۲۴ مهارت آموخته در مراکز فنی و حرفه ای گلستان، وارد بازار کار شدند.

حسینی طلب اذعان کرد: درخواست ما از گنبد این است که با توجه به ظرفیت بالا نسبت به راه اندازی خانه مهارت در شهرستان اقدام شود و با حمایت مسئولان شهرستان ، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آمادگی کمک را دارد.

وی همچنین به از سرگیری عملیات اجرایی مرکز فنی و حرفه ای خواهران اشاره کرد و گفت: سال گذشته 25 میلیارد ریال در این زمینه هزینه شد و ان شالله با تامین اعتبارات جدید، امسال سرعت ساخت تشدید می شود و پس از پایان این سومین مرکز ویژه خواهران بعد از گرگان و کردکوی خواهد بود.

عبدالقدیر کریمی ، فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در سخنانی ضمن استقبال از پیشنهاد راه اندازی خانه مهارت گنبدکاووس گفت: هنوز جلسات کمیته برنامه ریزی اعتبارات تملک دارایی برگزار نشده است و حتما در این بخش اعتباراتی برای تکمیل آن پیش بینی گرفته می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان

استاندار سمنان گفت: به منظور ارتقای بیش از پیش شاخص‌های آموزشی در سطح استان در بحث تخصیص اعتبارات دور دوم سفر رئیس ‌جمهور به استان، نگاه و رویکرد ویژه‌ای در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نشست شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: به منظور ارتقای بیش از پیش شاخص‌های آموزشی در سطح استان در بحث تخصیص اعتبارات دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان، نگاه و رویکرد ویژه‌ای در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: سطح کیفی استان سمنان در حوزه آموزش و پرورش و موارد و مسائل مرتبط با این حوزه همواره باید سرآمد کشور باشد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در حوزه آموزش و پرورش از طریق برگزاری اردوهای راهیان نور و برنامه‌های ورزشی و با نشاط از دیگر مسائلی است که ضرورت دارد به صورت ویژه مدنظر باشد.

هاشمی تصریح کرد: توجه به مباحث و مسائل فرهنگی و دینی در سطح مدارس با استفاده از ظرفیت مشاوران فرهنگی و دینی به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: بحث آزمون امتحانات نهایی یکی از موارد اولویت‌دار فعلی آموزش و پرورش استان است که باید تمام امکانات لازم با تشکیل ستاد پیشتیبانی از آزمون برای این مهم فراهم شود.

استاندار سمنان گفت: در راستای ارتقای مسئولیت‌پذیری و تقویت احساس تکریم از مقام معلم، ضرورت دارد تا اجرای برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم در سطح استان با نقش‌آفرینی و محوریت دانش‌آموزان برگزار شود.

کد خبر 747556

دیگر خبرها

  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرا می‌گیرند
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • بهترین سایت آموزش فارکس کدام است؟