Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@13:47:06 GMT

افزایش ۵۰ درصدی قیمت کفش

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۰۷۴۵

افزایش ۵۰ درصدی قیمت کفش

خبرگزاری میزان- رئیس اتحادیه کفاشان از افزایش ۳۰ درصدی قیمت چرم در سال جاری خبر داد و گفت: قیمت هر جفت کفش ۵۰ درصد افزایش یافته است. تاریخ انتشار: 14:44 - 01 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۵۵۹۰

رسول شجری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان اظهار کرد: بازار کفش با رکود همراه است و واحد‌های تولیدی نیز در تهیه مواد اولیه با مشکل مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه کفاشان با بیان اینکه زمان نیاز است تا کاهش قیمت ارز اثر خود را بر قیمت‌ها بگذارد افزود: تعدادی از عرضه کنندگان برخی از مواد اولیه را به دلیل داشتن مشتری کمتر با قیمت پایین‌تر به فروش می‌رسانند اما، قیمت مواد اولیه کمیاب و پرطرفدار همچنان بالا است.

وی با بیان اینکه قیمت چرم مورد استفاده بسیار افزایش یافته است، گفت: در سال ۹۸ قیمت چرم ۳۰ درصد افزایش یافته و موجب شده قیمت تمام شده افزایش یابد.

شجری درباره پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به واحد‌های تولیدی خاطرنشان کرد: هنوز هیچگونه تسهیلاتی به تولیدکنندگان پرداخت نشده است.

رئیس اتحادیه کفاشان با بیان اینکه قیمت کفش بسته به نوع متغیر است، تصریح کرد: میانگین هر جفت کفش ۵۰ درصد افزایش قیمت داشته است.

وی با بیان اینکه پیگیر صادرات در این بخش هستیم گفت: در حال حاضر به دلیل افزایش هزینه‌ها از جمله هزینه حمل و نقل و تولید فعلا شرایط مهیا نیست.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کفش تولید قیمت مواد اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مدیر کل گمرک استان سمنان گفت:  در فروردین  امسال ، ۲۹ هزار تن کالا شامل مواد شوینده - کربنات سدیم ، هیدروکربن   و سیم و کابل به ارزش ۱۰ میلیون دلار از گمرکات استان سمنان به ۳۴ کشور جهان صادر شد که به لحاظ وزن ۹۶ درصد و به لحاظ ارزش صادراتی ۸۰ درصد نسبت به فروردین سال گذشته افزایش داشته است.
مرتضی حاجیان نژاد با بیان اینکه در این مدت هزار و ۵۵۰ تن کالامواد اولیه و ماشین آلات واحد‌های تولیدی به ارزش شش میلیون ۵۰۰ هزار دلار به گمرکات استان سمنان وارد شده است  گفت: تراز تجاری یک ماهه استان سه میلیون ۵۰۰ هزار دلار و مثبت بوده است.
حاجیان نژاد همچنین گفت: بر اساس تحلیل‌های آماری ، میزان تجارت خارجی استان سمنان در سال گذشته ۳۸۵ میلیون دلار بوده که نسبت به سال قبل از آن ۵۹ درصد رشد داشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۰۰ درصدی قیمت نان در برخی نانوایی‌های سنندج!
  • ۷۵ میلیون تردد بین استانی در فروردین ثبت شد؛ رشد ۱۳ درصدی ترددها
  • چه رازی پشت تورم ۳۱ درصدی مخفی شده است؟
  • افزایش ۲۰۰ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در معادن فعال آذربایجان شرقی
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • افزایش ۱۰ درصدی حجم آب سد‌های کردستان
  • افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید