Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «پارسینه»، کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز اعضای جدید کمیته‌های مختلف «ای اف سی» را معرفی کرد که اعضای فدراسیون فوتبال کشورمان توانستند ۶ کرسی را کسب کنند.
پس از عضویت جهانگیر بیگلری به عنوان رئیس کمیته استیناف و احمدرضا براتی به عنوان نایب رئیس کمیته تأیید صلاحیت‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا، نفرات دیگری از ایران به عضویت کمیته‌های مختلف آن در آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس، ابراهیم شکوری عضو کمیته فدراسیون‌ها شد. او هم اکنون به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال مشغول فعالیت است. شکوری به عنوان بازیکن در تیم‌هایی نظیر پرسپولیس و سایپا توپ زده است.

توحید سیف‌برقی رئیس کمیته پزشکی فدراسیون، به عضویت کمیته پزشکی در آمد و امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال که سابقه فعالیت در رسانه‌ها را دارد وارد کمیته رسانه ها شد.

لیلا صوفی‌زاده، مرتضی محصص و هدایت ممبینی نیز به ترتیب در کمیته‌های بانوان، فنی و داوران عضو شدند. صوفی‌زاده هم‌اکنون نایب رئیس بانوان فدراسیون است، محصص ریاست کمیته فنی را برعهده دارد و مدرس رسمی فیفا و  AFC به شمار می‌رود. ممبینی رئیس کمیته داوران  هم سال‌ها در سطح اول فوتبال ایران قضاوت کرده است.

همچنین گفته می شود مهدی تاج، رئیس فدراسیون هم ریاست کمیته فوتسال و ساحلی را برعهده می گیرد و جانشین علی کفاشیان در این سمت شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال کنفدراسیون فوتبال آسیا ای اف سی مهدی تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی روز گذشته با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

دیگر خبرها

  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • ایران رئیس کمیته کشاورزی «اسمیک» شد
  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا