Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@10:47:11 GMT

کلافگی زیدان از سوالات بی پایان در مورد بیل

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۰۸۷۷

کلافگی زیدان از سوالات بی پایان در مورد بیل

نشست خبری شب گذشته زیدان با سوالات متعدد خبرنگاران از گرت بیل همراه بود و این مساله باعث کلافگی سرمربی فرانسوی رئال شد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در دیداری از سری رقابت های تابستانی چمپیونزکاپ به مصاف آرسنال خواهد رفت و به همین مناسبت زیدان در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محور سوالات در مورد گرت بیل و شایعات جدایی اش بود.

در نشست خبری چند روز پیش زیدان، او در واکنش به سوالی در مورد بیل گفته بود که بهتر است همین فردا از رئال جدا شود و بازی نکردن او برابر بایرن مونیخ باعث ایجاد شبهات زیادی شد.

 

 

 

 

زیدان در توضیح اظهارنظر جنجالی خود گفت که قصد بی احترامی نداشته و دلیل بازی نکردن بیل نیز درخواست خودش بود و نه تصمیم فنی. زیدان گفت که بیل در حال مذاکره با تیمی دیگر برای جدایی است.

سوالات در مورد بیل ادامه داشت و پس از طرح پنجمین سوال در مورد ستاره ولزی، زیدان که آشکارا کلافه شده بود، با لحنی کنایه آمیز گفت که دیگر بی خیال این موضوع شوید. همه شما می دانید که پاسخ من به این سوال تکراری خواهد بود پس چرا دوباره آن را مطرح می کنید؟

 بیل فعلا بازیکن رئال است و با او همان رفتاری را دارم که با دیگران دارم. 

 

 

 

زیدان (سرمربی) گرت بیل رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زیدان سرمربی گرت بیل رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال رئال مادرید و کادیز در هفته سی و چهارم لالیگا امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با برتری ۳ بر صفر رئال در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به پایان رسید. «براهیم دیاز»، «جود بلینگهام» و «خوسلو» زنندگان ۳ گل رئال در این بازی بودند تا کهکشانی‌ها با ۸۷ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول محکم کنند.

در دیگر دیدار مهم این هفته دو تیم خیرونا و بارسلونا به مصاف هم رفتند که در صورت امتیاز از دست دادن بارسلونا، رئال مادرید عنوان قهرمانی در لالیگا این فصل را به دست می‌آورد که همین اتفاق افتاد و شاگردان «ژاوی» با نتیجه ۴ بر ۲ بازی را واگذار کردند تا ۷۳ امتیازی باقی بمانند و خیرونا با یک امتیاز بیشتر به رده دوم جدول رسید و با توجه به ۴ هفته تا پایان مسابقات، اختلاف ۱۳ امتیازی در صدر جدول به وجود آمد و رئال مادرید قهرمانی خود در این فصل را قطعی کرد تا به سی و ششمین قهرمانی خود در تاریخ لالیگا دست یابد.

کد خبر 6096701

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت
  • زیدان در مسابقات فرمول یک هم به یاد رئال مادرید است: برای همیشه، هالا مادرید
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • خیلی نگرانم فن دایک به رئال برود!
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد
  • کورتوا: چه روز خوبی، اگر تیم بخواهد من آماده‌ام