Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی علیزاده رییس هیأت انجمن های ورزشی استان، در گفتگو با برنا از اعزام تیم راگبی بانوان شهرستان طبس با حمایت اقامتگاه بوم گردی هشت طاق در مسابقات کشوری راگبی به مسابقات کشوری خبرداد و بیان کرد:این دوره از مسابقات از 30 تیر در استادیوم آزادی تهران اغاز شده است.

وی افزود: توانستیم در مرحله گروهی با پیروزی مقابل تیم های راگبی مازندران و ساری و شکست در مقابل بازیکنان ملی پوش کرمان به عنوان دوم گروه به دور نهایی صعود کرده و برای اولین به جمع هشت تیم برتر کشور برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیزاده ادامه داد: بانوان راگبی استان در مرحله نهایی و به صورت دوره ای با تیم های تهران ، کرمانشاه و گلستان رقابت خواهند کرد .
وی خاطرنشان کرد:در این تیم ملیحه اتش رز، مینا ابراهیمی ، فاطمه اسبان ، ساجده بیضایی ، شادی اصغری ، زهرا اسبان ، زهره وهاب زاده ، محدثه اتش رز ، عطیه رسولی ، الهه حافظیان ، الهام نسایی و زهرا عبدالله زاده با سرپرستی فاطمه بخشایی و مربیگری زهرا صادقیان حضور دارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی رقابت زهره شادی ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۱۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسؤل برگزاری مسابقات کشتی با چوخه گرماب گفت: بیست و پنجمین دوره مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرامیداشت شهدای شهر گرماب در گود پهلوان شورورزی این شهر آغاز شد. 


علی گرمابی افزود: در این مسابقات ۲۱۵ چوخه کار از چهار استان خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و گلستان در پنج وزن و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر با يکديگر رقابت می کنند.


وی ادامه داد: به نفر اول هر وزن یک عدد قوچ، نفر دوم 10 میلیون تومان و نفر سوم شش میلیون تومان هدیه نقدی اهدا خواهد شد.


گرمابی گفت: با مساعدت اداره کل صدا و سیمای خراسان رضوی قرار است این مسابقات از حدود ساعت ۱۵ تا ۱۷ از شبکه استانی خراسان رضوی و شبکه های سراسری پخش شود.

دیگر خبرها

  • 8 تیم برتر جام حذفی و جای خالی سرخابی‌ها
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر
  • زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین