Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ و هنر امروز تبلوری از تعامل اندوخته‌های پیشین و ایده‌های نوین است. هنر موسیقی جلوه‌ای از ظرایف و لطایف فرهنگ ساکنان این سرزمین بوده و آواها و نواهای هنرمندان در این مسیر تاریخی با امیدها و باورهای مردم پیوندی وثیق دارد. پشتوانه پرافتخار هنرمندان و استادان در کنار شور و شوق جوانان، آینده‌ای امید‌بخش را نوید می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جشنواره ملی موسیقی جوان، محمل تعامل و گفت‌و‌گوی استادان گرانمایه و جوانان با انگیزه این سرزمین است. جوانانی که موسیقی اصیل ایرانی، نواحی و کلاسیک را می آموزند تا از این میراث فرهنگی صیانت کنند.

اشتیاق جوانان و دغدغه و دلسوزی استادان برای بالندگی و پایندگی موسیقی این مرز و بوم در این جشنواره سرمایه‌ای ارزشمند برای حفظ و تداوم هنر اصیل و مردمی است. افزایش هنرمندان در سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان نشانه جایگاه قابل اتکای موسیقی اصیل ایرانی، نواحی و کلاسیک در میان نوجوانان و جوانان است و امید که مسیر شکوفایی این انگیزه و استعداد با حمایت نهادهای فرهنگی و هنری هموار شود.

جشنواره ملی موسیقی جوان، تجلی امید به آینده موسیقی ایران و لطف و همدلی استادان و هنرمندان با این رویداد شایسته قدردانی است. همراهی همدلانه استادان و هنرمندان ارجمند موسیقی در شورا و داوری جشنواره و تلاش همکاران معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان را صمیمانه ارج می‌نهم و موفقیت روز افزون نوجوانان و جوانان شرکت کننده در این جشنواره را از خدای منان آرزومندم.

* متن پیام سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان

کد خبر 1282718

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سیدعباس صالحی موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا نفتکش ایران و آمریکا بازیگران سینما و تلویزیون ایران نقل و انتقالات لیگ برتر استان لرستان خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۱۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن محمدی ادیب در دیدار با معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد: رویدادهای ویژه در حوزه گردشگری استان اردبیل با توجه به فرا رسیدن فصل گردشگری برای روزها و ماه‌های آینده تدوین شده است.

وی با اشاره به پیگیری اعتبارات حوزه گردشگری استان اردبیل در وزارت میراث‌فرهنگی خاطرنشان کرد: از معاونت گردشگری انتظار داریم در راستای پیشبرد اهداف و توسعه گردشگری استان تامین اعتبارات مورد نیاز را تسهیل کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل ادامه داد: اقدامات زیرساختی و زیربنایی متعددی نیز در دستور کار اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل قرار دارد که در این راستا نیز نیازمند همراهی وزارتخانه هستیم.

محمدی ادیب با بیان اینکه اقدامات آموزشی و توانمندسازی نیروهای شاغل در تاسیسات گردشگری استان یکی از اهداف ما است، تصریح کرد: در این راستا با هماهنگی مدیرکل آموزش گردشگری وزارتخانه، دوره‌های آموزشی لازم با تامین اعتبار برای این دسته از نیروهای شاغل در حوزه گردشگری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل زیرساخت‌های گردشگری و پرداخت تسهیلات حمایتی برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری را در اردبیل پیگیری می کنیم تا با همکاری اداره کل و وزارتخانه و تامین اعتبارات لازم انجام شود.

کد خبر 6092847

دیگر خبرها

  • ساخت فیلم تاریخی جدید در ایران
  • وزیر فرهنگ: فیلم سینمایی «حکیم نظامی» ساخته می‌شود
  • شیراز میراث‌دار فرهنگ غنی و شهر انسان‌های معتدل است
  • راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • تقویم رویدادهای گردشگری کشور بوی گل و گلاب گرفت
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را گزارش بدهند
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را در خراسان رضوی گزارش دهند
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب