Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار مهریز با بیان این که لازمه‌ی توسعه پایدار در جوامع فراهم شدن زمینه‌ی مشارکت مردم در امور است، مهم‌ترین راهکار برای حضور مردم را سمن‌ها و تشکل‌های مردمی خواند.

«محمدجواد برزگر منشادی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه یزد، گفت: سازمان‌های مردم نهاد(سمن‌ها) بر اساس نیازهای جامعه و درک مردم از مسائل و مشکلات، تشکیل می‌شوند و با رصد مسائل فرهنگی و اجتماعی، به صورت داوطلبانه فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: لازمه‌ی توسعه پایدار در جوامع فراهم شدن زمینه‌ی مشارکت مردم در امور است و مهم‌ترین راهکار برای حضور و مشارکت مردم، سمن‌ها و تشکل‌های مردمی هستند.

بزرگر خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید به بهره‌مندی از ظرفیت‌های اجتماعی اعتقاد و تاکید دارد با ایجاد شرایط مناسب، فعالیت سمن‌ها را قانونمند کند.

این مسئول سیاست اصلی دولت در حوزه اجتماعی را ارتقاء مشارکت‌های عمومی خواند و عنوان کرد: سیاست دولت تقویت، توسعه، توانمندی و نظارت بر فعالیت سازمان‌های مردم نهاد است تا با برطرف کردن موانع فعالیت آنها، زمینه تشکیل و گسترش اهدافشان فراهم شود.

یادآور می‌شود؛ شهرستان مهریز دارای 80 سازمان مردم نهاد(سمن) است که در موضوعات مختلف فعالیت می‌کنند.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال توسعه پایدار جامعه فرهنگی و اجتماعی یزد مردم نهاد قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۱۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در نشست با مدیرکل شیلات استان گفت: تعاونی‌ها یکی از ارکان اصلی مشارکت مردم در تولید و اقتصاد است و با توجه به مزیت‌های سیستان و بلوچستان در بخش شیلات، احیای تعاونی‌های صید و صیادی می‌تواند باعث اشتغال‌زایی و رونق کسب و کار در منطقه شود.
خلیل احمد سلامی افزود:  برای تحقق شعار سال باید از توانمندی مردم به ویژه بخش تعاون استفاده کرد، چرا که دستیابی به توسعه بدون مشارکت عمومی مردم امکان پذیر نخواهد بود.
وی ادامه داد:  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به علت وظایفی که عهده دار است و خدمات گسترده‌ای که به مردم می‌دهد، نقش مهم و محوری در تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم دارد.
سلامی گفت: مجموعه دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان برای کمک به فعالان اقتصادی و کارآفرینانی که در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان بدنبال توسعه و اشتغال‌زایی باشند، پای کار هستند و از آنها حمایت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • چه عواملی در مشارکت سیاسی زنان نقش دارد؟
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد
  • امیرعبداللهیان: نقش‌آفرینی دولت‌های مسلمان در بحران غزه در تاریخ ثبت می‌شود
  • چگونگی نقش‌آفرینی دولت‌های مسلمان در برخورد با جنگ غزه در تاریخ ثبت خواهد شد
  • مصائب فلسطینیان خواهد گذشت، اما چگونگی نقش‌آفرینی دولت‌های مسلمان در تاریخ ثبت می‌شود
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند
  • ناشنوایان با آموزش صحیح و شناخت صحنه در فعالیت‌های جهادی مشارکت کنند
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری