Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-02@03:27:53 GMT

۲۵۰ ورزشگاه مخصوص کارگران در ایران وجود دارد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۱۵۴۵

به گزارش ایلنا، مجمع عمومی فدراسیون ورزش کارگری با حضور ابراهیم صادقی فر، معاون فرهنگی اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد دادکان، مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جواد رمضی، رئیس فدراسیون ورزش کارگری و به ریاست احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و برگزار شد.

صادقی فر در این نشست ضمن تبریک موفقیت‌های ورزشکاران کارگر اعزامی به مسابقات جهانی اسپانیا و تقدیر از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر مسوولان در اعزام کاروان ۱۴۰ نفره ورزش کارگری به مسابقات اسپانیا اظهار کرد: کاروان ایران توانست در عمل فعل خواستن را صرف کرده و پرچم پرافتخار کشورمان را در عرصه‌های بین‌المللی برافراشته و سبب شدند تا امر ورزش در میان جامعه کار و تولید توسعه بیشتری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او توجه به ورزش فرزندان کارگران و استعدادیابی در بین این جامعه عظیم  که سرمایه‌های کشور محسوب می‌شوند را از برنامه‌های حوزه معاونت اعلام کرد و خواستار حمایت‌های فنی و توسعه‌ای وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و تقویت جایگاه ورزش کارگری در راستای توسعه و تعمیم ورزش در بین جامعه ۱۴ میلیونی کارگران شد.

صادقی‌فر در ادامه تقویت هیات‌های ورزشی و افزایش ظرفیت‌های موجود در ورزش استان‌ها را منوط به تلاش و برنامه‌ریزی مستمر مسئولان ورزش کارگری کشور دانست و افزود: ورزش کارگری با دارا بودن حدودا ۲۵۰ ورزشگاه در سراسر کشور می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای را در ورزش کشور ایفا کند.

با پیگیری صورت گرفته و تصویب اساسنامه جدید در مجمع عمومی فدراسیون ورزش کارگری، هیات های استانی به عضویت مجامع عمومی و انتخاباتی فدراسیون درآمده و دارای حق رای شدند. این درحالیست که پیش از این فقط انجمن ها در مجامع حضور و حق رای داشتند.

در ادامه این جلسه از خدمات منصور احمدی، پیشکسوت داوری و رئیس انجمن فوتبال کارگران کشور تقدیر به عمل آمد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کارگران ورزش کارگری کارگران ورزشکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۱۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۶۰ هزار کارگر بیمه‌شده در شهرستان رفسنجان

ایسنا/کرمان امروز ۱۱ اردیبهشت ماه فرماندار رفسنجان با همراهی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان و اعضای ستاد گرامیداشت هفته کارگر به سطح شهر مراجعه و با اهدای گل به کارگران ، روز کارگر را به آنها تبریک گفتند.

حسین رضایی در حاشیه این اقدام، با تبریک روز کارگر با بیان اینکه این سخت‌کوشان به عنوان پیشانی تولید نقش مهمی در چرخه اقتصاد و تولید کشور دارند، گفت: در دین مبین اسلام نیز به اهمیت کار و کارگر پرداخته شده است.

فرماندار رفسنجان ادامه داد: ما در سطح شهرستان بالغ بر ۶۰ هزار نیروی کارگری بیمه شده تأمین اجتماعی داریم که ۲۰ درصد یعنی عمده آن‌ها در معدن مس سرچشمه فعالیت دارند.

وی افزود: تولیدات کارگران در رفسنجان در همه حوزه‌ها اعم از کاشی و سرامیک، قطعه ماشین(رینگ آلومینیوم)، مس، پوشاک، دستکش و ملزومات بیمارستانی است.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان نیز در این مراسم با قدردانی از کارگران و تبریک هفته کار و کارگر گفت: محور تحقق شعار سال کارگران سخت ‌کوش واحدهای صنعتی و تولیدی هستند و رسیدگی به مطالبات این قشر را جزء برنامه‌ محوری خود می‌دانیم.

محمود شریفی با تاکید بر لزوم تکریم و تجلیل از کارگران بیان کرد: تجلیل از کارگران و جامعه کارگری تکریم از تولید و کمک به توسعه اشتغال است.

وی حضور کارگران در عرصه تولید را موجب پویایی و نشاط اجتماعی دانست و اضافه کرد: به همت کارگران امروزه انقلاب اسلامی ایران در همه بخش‌ها صاحب موفقیت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش ۹ درصدی حوادث ناشی از کار در کشور
  • کارگران عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
  • در گردهمایی کارگران چه گذشت؟
  • وجود ۶۰ هزار کارگر بیمه‌شده در شهرستان رفسنجان
  • سینما بدون چهره کارگر ایرانی
  • «کارگران» تلاشگران عرصه اقتصادی کشورمان هستند
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت