Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای هیئت انتخاب بخش صحنه‌ای، خیابانی و نمایشنامه‌نویسی نهمین دوره تئاتر صاحبدلان معرفی شدند.

به گزارش قدس آنلاین، اعضای هیئت انتخاب بخش صحنه‌ای و خیابانی نهمین دوره تئاتر صاحبدلان و همچنین بخش نمایشنامه‌نویسی این رویداد معرفی شدند.

بر این اساس در بخش صحنه‌ای و خیابانی اعضای هیئت انتخاب متشکل‌اند از؛ علی موذنی، یدالله وفاداری و مجید اشتیاقی و در بخش نمایشنامه‌نویسی ندا ثابتی، کاوه مهدوی و محمدرضا الوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فراخوان نهمین دوره تئاتر صاحبدلان که از شهریور تا  آبان ۱۳۹۸ به همت کانون تئاتر دینی اداره کل هنرهای نمایشی با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های کشور و انجمن هنرهای نمایشی برگزار خواهد شد، تیر ۹۸ منتشر شد.

نهمین دوره تئاتر صاحبدلان در سه بخش‌ نمایش‌های صحنه‌ای، نمایش‌های خارج از صحنه و مسابقه نمایشنامه‌نویسی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دبیرخانه نهمین دوره تئاتر صاحبدلان در تهران، خیابان انقلاب، خیابان خارک، خیابان استاد شهریار، خیابان هانری کربن، پلاک ۱۸، طبقه دوم، کانون تئاتر دینی با تلفن ۶۶۷۲۱۱۱۷ واقع شده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تئاتر صاحبدلان هیئت انتخاب تئاتر نمایش های صحنه ای مسابقه نمایشنامه نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۱۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود

به گزارش قدس خراسان، حبیب قاآنی اظهار کرد: تئاتر «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام" به نویسندگی وکارگردانی نوید اسدیان از یکشنبه ۹ اردیبهشت در سالن شماره دو پردیس تئاتر مستقل واقع دربلوار صارمی، بین میدان حافظ و صارمی ۵۰ به روی صحنه می‌رود.

مدیر رسانه‌ای تئاتر «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام" بیان کرد: این تئاتر داستان پسر جوان شهرستانی که به شهر بزرگ آمده ولی اوضاع طبق خواسته او پیش نمی‌رود و او تلاش می‌کند تا خودش را در جامعه ثابت کند، در این تئاتر کمدی محمد حسین خسروی به ایفای نقش می‌پردازد.

وی تصریح کرد: از دیگر عوامل نمایش می‌توان به دستیار کارگردان معین تیموری و محمد حسین خسروی، مدیر روابط عمومی کیان صنعتی رودی، طراحی پوستر سلیم واحدی و منشی صحنه نازنین پهلوان زاده اشاره کرد.

قاآنی افزود: تئاتر "هشتگ، بچه شهرستانی‌ام "از ۹ اردیبهشت ساعت ۲۰ به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان جهت رزرو بلیت می‌توانند به سایت گیشات مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • دلش برای «آسید کاظم» پر می‌کشید
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • «هامون» داریوش مهرجویی به تئاتر می‌آید/ زنده نگه‌داشتن یاد بزرگان
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • پینوکیویی که کارآفرین است
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر