Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار یزد با اشاره به ظرفیت‌های گسترده استان یزد در حوزه فناوری‌های نوین گفت: نمایشگاه دائمی نیاز صنعت در یزد ایجاد شود. ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، اکرم فداکار ظهر امروز در نشست منطقه علم و فناوری استان یزد اظهار داشت: در ارتباط با این منطقه، قائل به این نیستیم که یک فضایی راه‌اندازی شود که ارزش افزوده و رانت به دنبال داشته باشد بلکه به دنبال فضایی هستیم که بتواند به صورت واقعی زمینه‌ای برای توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان و های‌تک در استان یزد را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار یزد افزود: در ارتباط با استقبال از این پروژه نگرانی‌هایی نسبت به احتمال پایین بودن تعداد متقاضیان کم بود ولی الان که موضوع به صورت جدی مطرح شده، تعداد درخواست‌ها بسیار بالاست و به حدی رسیده که همه مدام پیگیر زمان راه‌اندازی این مجموعه هستند.

وی با تاکید بر ضرورت برندسازی در حوزه فناوری استان یزد گفت: پس از ثبت جهانی نسبت به برندسازی توجه ویژه‌ای در استان یزد به وجود آمد و اهمیت این موضوع بر همگان کاملا مشخص شد، الان هم باید نسبت به این حوزه توجه داشته باشیم و برند و عنوان خاصی برای استان در حوزه فناوری داشته باشیم.

عاملی: فناوری می‌تواند در شناسایی زمینه‌های فسادزا کمک‌رسان باشداولین دوره آموزشی "فناوری یادواره‌های شهدا" برگزار می‌شود4روش جدید کمک مالی به دانش بنیانها/ استارت آپها به صندوقهای پژوهش و فناوری مراجعه کنند

فداکار تصریح کرد: نمایشگاه نیاز صنعت در تهران شکل گرفته و برگزار شده، در استان یزد هم بحث آن به وجود آمده و باید نسبت به برگزاری آن اقدامات لازم صورت پذیرد.

وی با تاکید بر اینکه این نمایشگاه باید در حوزه صنعت و خدمات برگزار شود گفت: این نمایشگاه باید به صورت دائمی برگزار شود و به وسیله نهادهایی که توان برگزاری آن را به صورت خوب انجام دهد.

معاون استاندار یزد خاطرنشان کرد: وجود این نمایشگاه در استان یزد لازم است و حتما باید نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشیم که بتوانیم نیازهای صنایع استان را به وسیله این نمایشگاه و اهدافی که دنبال می‌کند برطرف نماییم.

فداکار ادامه داد: با توجه به مباحث مطرح شده در این حوزه و گستردگی کارهای مورد نیاز، اجرا این موضوع نیاز به طرح‌ریزی یک پروژه و اقدام سریع در این حوزه است.

انتهای پیام/ش

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۲۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه راهبری طرح های سرمایه گذاری استان به رياست محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی برگزار شد.

در این جلسه درخواست ها و روند سرمایه‌گذاری در حوزه  کشاورزی و گردشگری استان بررسی و استاندار آذربایجان غربی دستورات لازم جهت تسهیل، روانسازی و تامین امکانات لازم برای این سرمایه‌گذاری را صادر کرد.

استاندار آذربایجان غربی همچنین در این جلسه با اشاره به ظرفیت های منحصر بفرد استان در حوزه گردشگری، وجود 1809 اثر ثبت شده ملی، 5 اثر ثبت جهانی و 53 منطقه نمونه گردشگری، طبیعت بکر و زیبا، آب و هوای مناسب و موقیعت جغرافیایی ویژه، گفت: این ظرفیت ها و پتانسیل ها، آذربایجان غربی را به یکی از مناطق ویژه گردشگری و تاریخی منطقه تبدیل کرده است.

محمدصادق معتمدیان ظرفیت های کشاورزی استان را نیز یادآور شده و اظهار داشت: زمینه های مختلف سرمایه گذاری از جمله تغییر الگوی کشت و احداث باغات با درختان کم آب بر و با ارزش افزوده بالا و همچنین ظرفیت سرمایه گذاری در حوزه فرآوری محصولات کشاورزی، می تواند فرصت های سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران در استان را فراهم کند.

وی در ادامه از اهتمام جدی مدیران استان برای جذب سرمایه گذار و رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاری در استان خبر داده و افزود: تلاش می شود ضمن معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری به سرمایه گذاران، روند سرمایه گذاری در استان روانسازی و امکانات مورد نیاز سرمایه گذاران در کمترین زمان تامین شود.

این سرمایه گذار ملی قصد دارد در حوزه کشاورزی و گردشگری آذربایجان‌غربی فعالیت کند و در حال حاضر این شرکت، باغ ۳ هزار هکتاری گردو و پسته را در ماکو احداث کرده که در نوع خود در خاورمیانه بی نظیر است.

 

دیگر خبرها

  • پرداخت مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره/ بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست
  • برپایی پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی ویتنام ۲۰۲۴
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴ 
  • بازنگری تعهدات وزارت نفت نسبت به طرح‌های درمانی بوشهر
  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • توسعه ICT سبب نجات کردستان از عقب‌ماندگی می‌شود
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت