Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-27@02:18:55 GMT

کنسرت فرزاد فرخ برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۲۵۳۸

کنسرت فرزاد فرخ برگزار شد

کنسرت فرزاد فرخ شب گذشته طی ۲ سانس و با تاکید بر انرژی مثبت هواداران و گروه برگزار شد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری آوازی نو، کنسرت فرزاد فرخ خواننده موسیقی پاپ شب گذشته دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد.

فرخ و گروهش اجرای شب گذشته را با قطعه «تو مال منی» آغاز کردند تا از همان اول نوید کنسرتی پرانرژی به مخاطبان بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرزاد فرخ و نوازندگان گروهش همگی روی لباس‌هایشان شعار «انرژی مثبت» را نوشته بودند تا از این طریق مخاطبان را هم با خود و انرژی مثبت‌شان همراه کنند.

پس از پایان قطعه نخست این اجرا، فرزاد فرخ خواست تا برای دقایقی با مخاطبانش صحبت کند.

فرخ در ادامه، آثارش را یکی پس از دیگری اجرا کرد. محوریت قطعه‌هایی که در این کنسرت اجرا شد از آلبوم «انرژی مثبت» بود.

«در خواب تو را دیدم» قطعه‌ای بود که فرخ آن را به تمام کسانی که از میان ما رفته‌اند، تقدیم کرد. فرخ پیش از خواندن این قطعه گفت: این اثر را به پدرم که از دنیا رفته است، تقدیم می‌کنم. امیدوارم پسر خوبی برایش بوده باشم.

«دردانه قلب منی» آهنگ بعدی این کنسرت بود که فرخ از هوادارانش خواست این قطعه را با او بخوانند.

فرخ در جای دیگری از این کنسرت گفت: اولین آهنگم «هوای تو» بود. از شما می‌خواهم نور موبایل‌هایتان را روشن کنید تا این قطعه را با هم بخوانیم.

این خواننده از انتشار قطعه جدیدش با عنوان «روز میلاد» خبر داد که این قطعه به زودی منتشر می‌شود.

فرخ همچنین از تمدید کنسرت تهران برای روز ۲۴ مرداد خبر داد.

«دیوونه برگرد هنوز عاشقتم»، «باز نم بارون»، «رویای من»، «تمام من برای تو»، «اهل عاشقی»، «لبخند»، «گل سرخ» و «دیوار» برخی دیگر از قطعه‌هایی بودند که در کنسرت شب گذشته فرزاد فرخ اجرا شدند.

در سانس دوم کنسرت فرزاد فرخ رضا پرستش بَدَلِ لیونل مسی، همچنین حمید استیلی از بازیکنان پیشکسوت تیم ملی و باشگاه پرسپولیس از مهمانان این کنسرت بودند.

حمید هیراد، علی رهبری و آرین بهاری خوانندگان گروه پازل، کمند امیرسلیمانی بازیگری سینما و تلویزیون، راغب و میلاد هارونی از دیگر مهمانان کنسرت شب گذشته بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کنسرت موسیقی خواننده پاپ فرزاد فرخ کنسرت های موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۲۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته تالاب درگه سنگی پذیرای بیش از ۱۵ هزار قطعه فلامینگو بود

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس اداره تالابهای محیط زیست آذربایجان‌غربی با بیان اینکه تالاب درگه سنگی نقده از اواخر تیرماه بهترین مکان برای استراحت و تغذیه فلامینگوها است، ادامه داد: این تالاب طی سال گذشته پذیرای بیش از ۱۵ هزار قطعه فلامینگو بود.

لیدا شجاعی فر، ۶ اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از تالاب درگه سنگی شهرستان نقده در جمع خبرنگاران افزود: این تالاب از نظر وسعت بزرگترین تالاب شهرستان است که تالابهای سولدوز، آق قلعه(شورگل حسنلو)، یادگارلو و طالقان... به ترتیب در رتبه های بعدی تالابهای شهرستان نقده از نظر وسعت قرار دارند. 

وی با بیان اینکه تالاب درگه سنگی بیشترین حجم آب را در بین تالابهای فصلی این شهرستان دارد، گفت: آبگیری تالاب بین المللی درگه سنگی با بیش از 600 هکتار که در ۲۵ کیلومتری شهرستان نقده واقع شده از اواخر آذر ماه سال گذشته آغاز شده و بیش از ۸ میلیون مترمکعب آب داخل تالاب رها شده است.

شجاعی فر با بیان اینکه منبع تغذیه این تالاب رودخانه گدار است، افزود: طی سالهای گذشته این تالاب در طول فصل تابستان خشک می‌شد اما امسال پیش بینی می‌شود با این حجم آبگیری انجام شده، خشک نشود. 

وی اظهار کرد: این تالاب بدلیل داشتن منبع غذایی عالی زیستگاه مهمی برای زمستان گذرانی، زادآوری و استراحت پرندگان است.

شجاعی فر خاطر نشان کرد: چنگر، مرغابی ها،اردک سرسفید،میش مرغ و فلامینگوها از پرندگان شاخص این تالاب هستند؛ همچنین در طول فصول بهار و پاییز پذیرای پرندگان مهاجر بسیاری است. 

رئیس اداره تالابهای محیط زیست استان گفت: پوشش گیاهی عمده این تالاب شامل بیشه زار، انبوه گز، نی و جگن و گیاهان مرتعی است همچنین پوشش گیاهی بخش قابل توجه بخش جنوبی تالاب، تنوع و کثرت فیتوپلانکتون‌ها و گونه‌های جانوری بی مهرگان در آب این تالاب نظیر انواع بنتوزها و زنو پلانکتون‌ها، زیستگاه بسیار مناسبی را برای پرندگان آبزی و کنار آبزی به وجود آورده است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته
  • اکسپو کنسرت‌ها را لغو کرد
  • لغو پی در پی کنسرت‌ها در ایران/ وقتی وزارت ارشاد نمی‌تواند پای مجوز خودش بایستد (فیلم)
  • تالاب درگه سنگی پذیرای بیش از ۱۵ هزار قطعه فلامینگو بود
  • سال گذشته تالاب درگه سنگی پذیرای بیش از ۱۵ هزار قطعه فلامینگو بود
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • «نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام