Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-27@04:46:02 GMT

جزئیات انفجار ‌در پالایش گاز ایلام

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۳۵۸۳

صراط:

‌انفجار در واحد شیرین‌سازی در مجاورت پالایشگاه گاز ایلام منجر به مصدوم شدن دو نفر شد.

به گزارش تسنیم ‌مدیرعامل شرکت شیرین‌سازی آرین تجارت مانا در ارتباط با این انفجار اظهار داشت: ‌علت انفجار ‌ظهر امروز در واحد شیرین‌سازی بر اثر ‌جرقه با سطح فلزی آغشته به میعانات گازی بوده است.

وی با رد هرگونه انفجار در مخزن شیرین‌سازی تصریح کرد: سطح آغشته به مواد قابل اشتعال بوده و آتش هم در سطحی نبوده که خسارت‌آفرین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانی با بیان اینکه با همکاری واحد آتش‌نشانی پالایشگاه گاز حریق سریعا ‌اطفاء شد، گفت: ‌هم‌اکنون اوضاع در این مجتمع عادی بوده و هیچگونه مشکلی وجود ندارد و شرکت روال عادی خود را طی می‌کند.

وی با بیان اینکه دو نفر در این حادثه از ناحیه انگشتان آسیب جزئی دیدند، خاطرنشان کرد: ‌حادثه در حدی نبوده که خسارات فروان به مجتمع وارد کند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۳۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است

ایسنا/ایلام مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از اجرای احداث ۶۰۸۲ واحد نهضت ملی مسکن در استان ایلام خبر داد.

«فرشاد دوستی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون عملیات احداث ۶۰۸۲ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن شامل نهضت ملی، خود مالکی و ... در استان ایلام آغاز شده و طبق برنامه ریزی به عمل آمده تا شهریور امسال حدود۵۰۰ واحد مسکونی تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

وی افزود: در بخش ارائه تسهیلات بانکی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان بانکهای مختلف پای کار هستند و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد، اما در بخش تکمیل سهم آورده متقاضیان باید در زمان مقرر آورده خود را تکمیل نمایند تا پروژه‌ها در برنامه زمانبندی به بهره‌برداری برسند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، از مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی